annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoe komt het dat ik de ene keer e-bay kosten word aangerekend 0,15 eur. en de andere keer niet

 
Bericht 1 van 13
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

hoe komt het dat ik de ene keer e-bay kosten word aangerekend 0,15 eur. en de andere keer niet

HALLO

DANK U VOOR DE UITLEG EN HET ANTWOORD , ALS IK HET GOED VOOR HEB MAG IK 75 VERKOPEN DOEN IN DE

MAAND ZONDER DE KOSTEN VAN 0,15 EUR.

NOGMAALS DANK

BLOKCARDS

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 4 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

hoe komt het dat ik de ene keer e-bay kosten word aangerekend 0,15 eur. en de andere keer niet

 
Bericht 2 van 13
laatste antwoord

hoe komt het dat ik de ene keer e-bay kosten word aangerekend 0,15 eur. en de andere keer niet

Is dit je antwoord?

 

Beste eBay-lid,

Vorige maand kondigden we aan dat we enkele wijzigingen in de kosten zouden aanbrengen op 11 september. Deze wijzigingen zijn nu gepland voor 18 september 2013.

Vanaf dan moeten particuliere verkopers geen plaatsingskosten betalen voor de eerste 75 veilingaanbiedingen per maand.*

Dit is niet inclusief de optionele kosten zoals voor aanbiedingen in veilingvorm met de optie Nu kopen. Die kosten blijven hetzelfde (€ 0,05 per aanbieding).

Wijzigingen in de plaatsingskosten voor veilingen vanaf 18 september 2013

Verkoopprijs

Plaatsingskosten voor veilingen – Alle rubrieken (vanaf de 76ste aanbieding per maand)*

€ 0,01 - € 1,00

€ 0,15

€ 1,01 - € 9,99

€ 0,35

€ 10,00 - € 24,99

€ 0,50

€ 25,00 of meer

€ 1,00

 

Bericht 3 van 13
laatste antwoord

hoe komt het dat ik de ene keer e-bay kosten word aangerekend 0,15 eur. en de andere keer niet

HALLO

DANK U VOOR DE UITLEG EN HET ANTWOORD , ALS IK HET GOED VOOR HEB MAG IK 75 VERKOPEN DOEN IN DE

MAAND ZONDER DE KOSTEN VAN 0,15 EUR.

NOGMAALS DANK

BLOKCARDS

Bericht 4 van 13
laatste antwoord

hoe komt het dat ik de ene keer e-bay kosten word aangerekend 0,15 eur. en de andere keer niet

klopt die maaand schommeld tussen je eerste aanbieding en je laatste... dus uitkijken, de eerste van de maand betekend niet dat je dan opnieuw mag aanbieden...

Bericht 5 van 13
laatste antwoord

hoe komt het dat ik de ene keer e-bay kosten word aangerekend 0,15 eur. en de andere keer niet

nochtans , ik heb een antwoord van ebay dat de tijd begint te lopen op de 1ste van de maand

Bericht 6 van 13
laatste antwoord

hoe komt het dat ik de ene keer e-bay kosten word aangerekend 0,15 eur. en de andere keer niet

beste kun je het antwoord van Ebay hier online zetten... ik kijk ernaar uit...

 

D.

Bericht 7 van 13
laatste antwoord

hoe komt het dat ik de ene keer e-bay kosten word aangerekend 0,15 eur. en de andere keer niet

ik heb 2 mails waarin dit aangegeven wordt : 

   

eerste :  

Ik heb uw account in ons systeem gecontroleerd en ik zie dat het systeem inderdaad plaatsingskosten in rekening heeft gebracht. 

Aangezien het systeem het aantal van de aanbiedingen per ongeluk vanaf de oorsponkelijke datum (11.09.2013) begon te tellen, dient u voor uw objecten, die na 18.09.2013 werden aangeboden, plaatsingskosten te betalen. (Als u tussen 11.09.2013 en 18.09.2013 meer dan 75 objecten heeft aangeboden.) 

In dit geval zal het systeem automatisch een creditering geven voor de eerste 75 objecten, die na 18.09.2013 werden aangeboden. Deze creditering kunt u op uw volgende factuur bekijken en vinden. 

Het tellen van uw aanbiedingen zal op 01.10.2013 opnieuw beginnen. 

Ik hoop dat ik u hiermee de nodige informatie heb gegeven. Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd opnieuw contact met ons opnemen. 

Onze welgemeende excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor uw begrip. 

   

Tweede :    

U heeft gevraagd wanneer eBay gebruikers een mail over deze wijziging hebben ontvangen. 

Over deze wijziging werd er geen aparte mail verzonden.  

Deze wijziging was vanaf 12 augustus in de Mededeling aangekondigd. U kunt deze wijziging in de Mededeling vanaf 12 augustus tot heden nalezen. 

Verder vraagt u per wanneer telt een maand voor de 75 gratis aanbiedingen. 

Elke maand begint op de 1e van de dag. Dat betekent dat als u bijvoorbeeld op de 30e van de maand maar 20 aanbiedingen plaatst dan verliest u 55 gratis aanbiedingen indien de volgende dag al de 1e dag van een nieuwe maand is. Daarom is het raadzaam om gebruik te maken van lle 75 aanbiedingen. 

Bericht 8 van 13
laatste antwoord

hoe komt het dat ik de ene keer e-bay kosten word aangerekend 0,15 eur. en de andere keer niet

ja, maar toch oppassen,

 

stel ik plaats op 30 maart 50 items looptijd 30 dagen , in de veronderstelling dat je iedere maand 75 items kunt plaatsen zou ik dus op 1 april opnieuwe 50 items kunnen plaatsen... maar denk niet dat dit correct is...

 

D.

Bericht 9 van 13
laatste antwoord

hoe komt het dat ik de ene keer e-bay kosten word aangerekend 0,15 eur. en de andere keer niet


@comp-shop schreef:

stel ik plaats op 30 maart 50 items looptijd 30 dagen ...

 


 Als het om particuliere verkoop gaat kun je niks online zetten voor 30 dagen, maar max 10.

Bericht 10 van 13
laatste antwoord