annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hulp gevraagd aan ebay dot com vekopers !

hallo,   om een grotere afzetmarkt te bereiken en ook omdat het gratis aanbieden is en eveneens gratis meer foto's plaatsen zal ik internationale items op dot com plaatsen.


 


echter, ik heb problemen met het invullen van de verzendopties.


 


ik vind mijn object niet terug als ik uitlog en zoek op ebay omdat ik zogezegd NIET naar België verzend.


 


hoe moet ik de verzendopties invullen op ebay.com zodat je via ebay.be ook m'n aanbieding kan zien?


 


hier is de titel van een voorbeeld van m'n objecten:  graag eens feedback wat jullie zien.


 


               UNIQUE RARE Embroidery FRANCE Allons Enfants de la Patrie Classe 1904 Militaire


 


Bedankt alvast voor de tips.

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

hulp gevraagd aan ebay dot com vekopers !

ik heb nog even zelf de proef op de som genomen, uitgelogd en m'n item gezocht op ebay.be en op ebay.fr.


 


0 items !!!   Ik vind dus m'n eigen aanbieding niet terug, laat staan dat klanten dit vinden.


 


Ik heb dan dezelfde zoekopdracht gedaan in Ebay.com en ik krijg mijn aanbieding wel te zien.


 


 


WAT KAN IK DOEN ????

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

hulp gevraagd aan ebay dot com vekopers !

Je hebt enkel verzending naar de VS voorzien !


Dat kan je controleren door in je aanbieding op de tab verzending te klikken: enkel de VS komen er als mogelijke aanklikmogelijkheid om de verzendingskosten te bekijken.


Maak je je aanbiedingen met turbolister ?




Bericht 3 van 7
laatste antwoord

hulp gevraagd aan ebay dot com vekopers !

neen, ik gebruik geen turbolister, heb het wel staan in m'n computer.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

hulp gevraagd aan ebay dot com vekopers !

oeps, er staat in het aanmaakformulier dat de categorie waarin ik aanbied niet kan international verzenden?


 


moet ik dan m'n voorwerp in een andere categorie plaatsen, raar toch allemaal.


 


 


 

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

hulp gevraagd aan ebay dot com vekopers !

awel, waar zitten al die mannen die het steeds allemaal zo goed weten ????


 


enfin, 't is al te laat, heb het van ebay.com gehaald en het staat nu op ebay.fr


 


hopelijk is deze nu wel zichtbaar.


 


 


 

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

hulp gevraagd aan ebay dot com vekopers !

Heb hetzelfde probleem.

Nochtans ben ik reeds lang verkoper op ebay,heb zelfs vroeger jaren nog de cursussen gevolgt.

In de jaren 2004 en verdere veel verkocht via ebay.com,nu praktisch nul.

Maar heden te dage is het allemaal zo ingewikkeld geworden ofwel ben ik in de dementiefase.

 

Ik denk dat niemand hier het juist weet : hoe de verzendingskosten op ebay.com in te vullen op de correcte wijze om world  te zien te zijn.

 

Ook geen reaktie van de moderator(s)

Ook geen antwoord via de hulplijn : Hun antwoord stuur de vraag naar ebay.com - gevolg  : ook geen antwoord

Bericht 7 van 7
laatste antwoord