annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

niet betalende koper

Hallo


 


 


sinds 15 juli wacht ik al op een betaling van een koper. Ik stuurde direct de betalingsgegevens door, maar kreeg geen reactie. Nu ja, het was ook vakantie ... De koper kocht 3 objecten bij mij. Na een tijdje heb ik de betalingsgegevens gewoon nog eens gestuurd, met de vraag om te betalen. Geen reactie. Begin augustus een geschil geopend, in de hoop dat er een betaling zou komen en plots krijg ik een boze reactie dat hij op 20 juli met paypall heeft betaald (ik heb paypall niet als betalingsoptie, omdat het niet meer goed werkt bij mij) IK had ook gewoon mijn rekeningnummer gestuurd. Toch maar eens gaan kijken op paypall, maar nergens een betaling binnengekomen.


Boze mail van de koper dat ik mijn mails moest nakijken. Nu ondertussen keek ik al 3 weken elke dag de bankverrichtingen na omdat 1 koper nog moest betalen.


Even gezegd dat ik paypall niet gebruik en dat ik had gevraagd om het geld over te schrijven.


Ondertussen verandert zijn taal van frans naar engels en meent de koper dat hij geen nederlands verstaat (wel een belg en ik heb vanaf het begin gewoon in het nederlands gereageerd en toen ging het wel). Plots gaat het over een luxemburgse rekening waar het geld niet van is afgegaan en de belofte te betalen van diens belgische rekening. Tot nu toe (30 aug) heb ik dus geen betaling gekregen. Ik ben vergeten het geschil te sluiten dus de kosten ben ik blijkbaar ook kwijt. Gisteren meent hij dat hij een uittreksel zal doormailen en wil hij een mailadres van mij, maar ja, op mijn rekening staat nog altijd het geld niet, dus ik stuur ook geen pakket op (ging over meer dan 50 euro) Hoe kan ik dat stoppen en kan ik toch nog het geld van ebay terugkrijgen, omdat ik de 3 objecten (  360378002764) vermoedelijk terug in verkoop moet brengen ?


 


pim176

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0