annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

zichtbaarheid ???

Er zijn al tal van onderwerpen over geweest maar meer en meer ben ik overtuigd dat de software van Ebay zo gemaakt is dat ze eigenlijk voor de gek gehouden worden !

 

Ik bied een Meissen object aan op ebay.be.   Log uit, log in met een andere account in. Het object is totaal NIET te vinden.

 

Slechts 3 pagina's, onmiddellijk Duitsland en UK maar mijn object niet te bespeuren.

 

Zelfs in slim zoeken niet te vinden.

 

Ik had voeger 100den artikelen online staan en ben geminderd omdat ik niets meer verkocht, dacht het opnieuw eens te proberen en het is pover.

 

Voor m'n treintjes slechts een habbekrats gekregen. En nu dit weer.

 

Neen, weeral een duwte erbij om totaal niets meer op ebay te verkopen.

 

De gouden jaren zijn voorbij.  Ik denk dat precies het succes van Ebay er toe komt dat er veel te veel te veel objecten er op staan waardoor je zichtbaarheid, mede met de sofware, er voor zorgt dat je nog amper iets verkoopt of dat je de prijs niet meer haalt.

 

Ben in paranoïde ?   Of geloven andere verkopers ook dat er echt iets aan de hand is dat niet klopt?

 

 

Johan

Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

Re: zichtbaarheid ???

ik geef je gelijk. mijn zoekertjes ook niet te vinden.

Ze worden dan inderdaad te goedkoop verkocht.

ik ga ook kijken om ze op een andere site aan te bieden.

maar ga dit ook melden. Dat iedereen weet dat je geen eerlijke kans krijgt op 

ebay; 

groetjes 

kopen doe ik ook niet meer op ebay daar de goedkopere zoekertjes van particulieren enkel voor een paar te zien zijn. 

 

Bericht 11 van 13
laatste antwoord

Re: zichtbaarheid ???

Ik begrijp ook niet waarom ze reclame maken voor tweedehands het is daar gratis.  Er wordt meer geboden en meer verkocht op tweedehands dan op ebay door particuliers. Hoe stoem kunt ge zijn.. 

 

Bericht 12 van 13
laatste antwoord

Re: zichtbaarheid ???

Ja op je eigen computer of  1 dat je regelmatig bezoekt maar zoek eens zonder in te loggen. 

bij een collega of ergens anders. niet te vinden. 

 

Bericht 13 van 13
laatste antwoord