annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ARTIKEL IS TOTAAL BESCHADIGD BIJ KLANT AANGEKOMEN...

yannaicka
Community-lid
Lieve Ebayers,



Graag raad voor deze arme tante Kaat !!!!

Onlangs deed ik een zeer fijne transactie met klant uit Frankrijk, om veiligheidsoverwegingen heb ik het artikel aangetekend naar haar toegestuurd, verpakt in zeer solide doos en met bubbelfolie voor extra bescherming !

Doch is het artikel deze week bij haar totaal beschadigd aangekomen, de doos was platgedrukt, bril gebroken !!

Ze deed direct haar beklag bij de postdiensten in haar stad !
Wat doe ik best in dit geval om mijn klant bij te staan?

bedankt voor jullie advies,
Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

ARTIKEL IS TOTAAL BESCHADIGD BIJ KLANT AANGEKOMEN...

joaquin-antique
Community-lid
In zulke gevallen vraag ik altijd om bewijs foto's van de beschadigde verpakking en van het beschadigde artikel. Als ik dan zie dat de koper eerlijk is dan betaal ik alles terug, het artikel inclusief de verzendkosten.
Tap into the power of all of us at eBay Live! It's the best business investment you'll make all year. June 13-15. Mandalay Bay, Las Vegas.



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 2 van 9
laatste antwoord

ARTIKEL IS TOTAAL BESCHADIGD BIJ KLANT AANGEKOMEN...

griezelenatgraatje
Community-lid
aangetekend,tja,dan had ze eigenlijk met zo'n toestand,erop moeten staan dat de brenger of de bediende bij afhaling aan loket,erbij bleef bij het openen!
en dan onmiddelijk klacht indienen,op datzelfde moment

het is jammerlijk,je koper zal dat ook beseffen,als het een goed ebayer is
kan je financieel ietje meer doen,dat mag,maar voel je niet verplicht
uiteraard,doe je ietje meer voor deze uitzonderlijke situatie,j.a. haar raad toch opvolgen,bewijsmateriaal verzamelen en ook nog es klacht neerleggen bij de post

succes ermme,hopelijk hou je de relatie tot je klant goed,na weer zo'n stomme postblunder a.c
live rules the world

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

ARTIKEL IS TOTAAL BESCHADIGD BIJ KLANT AANGEKOMEN...

enzoferrari1207
Community-lid
Goed dat ik dat weet,als ik eens iets van jullie koop en op de laatste minuut bevalt het me niet meer even goed met een hamer op tekeer gaan en fotos opsturen van het object.
Bedankt voor de tip 😛
Bericht 4 van 9
laatste antwoord

ARTIKEL IS TOTAAL BESCHADIGD BIJ KLANT AANGEKOMEN...

natje_nat
Community-lid
Och enzo, als je eens wist wat er allemaam nog gebeurt ! Ik heb ooit eens een mint eerste uitgave van een boek aan iemand verkocht, nog in de plastic (zo van de uitgever gekomen, was met voorintekenen) en ik kreeg te horen van de koper dat de bladen beduimeld waren en dat het geen mint was. Beduimelde bladen in de plastic ?!
Gevraagd om foto's en niets meer van gehoord. Ook geen FB ontvangen, ik ook geen gegeven maar wel koper geblokkeerd.
Bericht 5 van 9
laatste antwoord

ARTIKEL IS TOTAAL BESCHADIGD BIJ KLANT AANGEKOMEN...

aakdeck
Community-lid
Goed dat ik dat weet,als ik eens iets van jullie koop en op de laatste minuut bevalt het me niet meer even goed met een hamer op tekeer gaan en fotos opsturen van het object.
Bedankt voor de tip 😛


je bent dan wel overgeleverd aan de goodwill van de verkoper,voor hetzelfde geld,is dat iemand die zegt,dat je het pakket dan had kunnen weigeren;-)
dus,die hamer,opbergen maar! *

mijn favorieten :
- EBQ
Image hosted by Photobucket.com
*
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
Bericht 6 van 9
laatste antwoord

ARTIKEL IS TOTAAL BESCHADIGD BIJ KLANT AANGEKOMEN...

sara2487
Community-lid
Hallo

Niet twijfelen om klacht in te dienen bij de post. Sara2487

Schrijven werkt! Neem een kijkje op http://www.aivl.be/index.cfm?PageID=1898
----

Schrijven werkt! Neem een kijkje op www.aivl.be/index.cfm?PageID=1898
Bericht 7 van 9
laatste antwoord

ARTIKEL IS TOTAAL BESCHADIGD BIJ KLANT AANGEKOMEN...

klacht indienen bij de post wil zeggen dat je een formulier invult op een website en daarna een brief krijgt waarin staat dat als het item niet verzekerd was, dat de post dan niets doet. als de post een item opmerkt als beschadigd wordt het ook in een plastiek zakje gestoken met een 'sorry, kan gebeuren' op.

bij de beschadigingen die ik had stelde ik steeds fifty/fifty voor en we waren altijd akkoord dus beiden dezelfde halve pech.

als je als verkoper geen refund wil geven kan je het in je voorwaarden vermelden dat de klant zelf moet vragen om verzekerde verzending als het moet gedekt zijn. nadeel hiervan is dat je op de duur een hele lijst regels onder je veiling moet hangen en dat is ook geen systeem.
Bericht 8 van 9
laatste antwoord

ARTIKEL IS TOTAAL BESCHADIGD BIJ KLANT AANGEKOMEN...

meibloem68
Community-lid
hallo,
ik heb net ook zoiets meegemaakt, de verkoper heeft een armband die ik gekocht heb, in een gewone enveloppe verzonden, resultaat, enveloppe beetje gescheurd en armband eruit gehaald, heb klacht ingediend bij de post, ze gaan het onderzoeken :_|alsof dat iets zal oplossen!!!
heb de verkoper gecontacteerd en gevraagd naar een overeenkomst die het eerlijkst is voor beide partijen, nl gedeeltelijke terugbetaling van mijn aankoop, ze staat er negatief tegenover, heb het een tweede keer aangeboden om regeling te treffen, ik wacht nog op antwoord ?:|
Bericht 9 van 9
laatste antwoord