annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goedemorgen , kan iemand me zeggen hoe reageren ?

Goedemorgen , kan iemand me zeggen hoe reageren als de koper zijn Kiala punt niet doorgeeft , mag ik dan zelf een punt kiezen en opsturen zonder nog verder te vragen naar hun punt ( vraag soms 4 keer , via mail en via Kiala ) en krijg geen antwoord ? Dank u 

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Re: Goedemorgen , kan iemand me zeggen hoe reageren ?

de koper heeft dus duidelijk betaald voor verzending met Kiala.

 

ofwel kunt U een Kialavignet aanmaken en ervoor kiezen dat de koper zelf het Kialapunt kiest, dan even afwachten wat het resultaat is.

 

kijk ook even of er een telefoonnummer staat bij de koper, bel hem even op.

 

stuur een email via z'n echt emailadres en niet via Ebay want vaak loopt het daar mis.

 

als je totaal geen reactie krijgt, kies dan zelf een kialapunt dicht in z'n buurt en communiceer vooral duidelijk dat hij het pakje kan ophalen, hij zal ook van Kiala een mail krijgen.

 

good luck.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Re: Goedemorgen , kan iemand me zeggen hoe reageren ?

In antwoord aan Brokantiek 

 

Dank u voor uw antwoord , het is ongeveer hetgeen ik doe , uitgenomen dat ik steeds mail via ebay , zal in het vervolg proberen met de echte email van de koper . En misschien als ik de betalingsgegevens doorgeef reeds een Kialapunt voorstellen , met de melding dat het ook een Kialapunt van hun keuze kan zijn als ze dat wensen ? Want tussen de betaling en het krijgen van de informatie van de koper  liggen soms 4 dagen . Mvg lechatdesdunes

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Re: Goedemorgen , kan iemand me zeggen hoe reageren ?

Ik heb het al een paar maal meegemaakt

 

Als je het ebay-mailadres doorgeeft, worden ze NIET verwittigd door KIALA.

 

Je moet het "echte" mailadres door geven aan KIALA.

 

Maar . . . . . . als je de koper zijn mailadres vraagt . .  .  .  .  .   ebay blokkeerd soms mails als er een emailadres in voorkomt, wegens veiligheidsredenen

 

Tja  .  .  .

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Re: Goedemorgen , kan iemand me zeggen hoe reageren ?

In privéberichten binnen Ebay worden mailadressen en links automatisch gewist, je kan dat omzeilen door tussen de gebruikersnaam en de @ en de @ en de domeinnaam een spatie te zeggen, bvb: jef.x @ hotmail.com... zo herkend die filter het mailadres niet.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord