op 29-08-2011 12:53
Ik moet vaststellen dat wegens de vakantieperiode van Bpost we meermaals een negatieve feedback ontvangen van de kopers wegens verzending. Iets waar wij als verkopers helaas weinig kunnen aan veranderen.
Ik begin die feedback verzending een beetje te haten. Want dit ligt volkomen buiten onze wil.
op 08-11-2011 15:33
Wel afgelopen 3 weken zijn er (Helaas) zo'n 42 (ja 42....) pakjes van ons de mist ingegaan... ik begrijp het niet... echt... ik begrijp het niet...
ik heb helemaal geen vertrouwen meer in Bpost... moet ik dan ook het klein spul, kleiner dan 3 euro met taxipost gaan verzenden...zodat ik een tracking heb?
Ik heb de afgelopen 3 weken zo'n 200 euro terugbetaald via paypal, gewoon omdat er een pak kleine pakjes niet bezorgd zijn...
een ZEER teleurgestelde Bpost gebruiker 😞
op 08-11-2011 17:19
beste, heb ook met dat probleem gekampt, verstuur nu uit noodzaak alles met taxipost en alles komt toe, soms word er wel geprobeerd om te zeggen dat het pakket niet is toegekomen, effe account checken en de mensen terugmailen met de gegevens daarin vermeld, dan hoor je ze niet meer hoor, het enige nadeel is dat ik wel hierdoor mijn prijzen heb moeten optrekken anders ben je eraan voor de moeite
op 08-11-2011 17:19
Probeer eens je pakjes in een ander postkantoor te versturen, heel raar dat er zoveel pakjes verdwijnen !
op 08-11-2011 17:21
Taxipost-mini is een goede oplossing voor kleine voorwerpen, met tracking en minder duur dan gewone Taxipost.
op 08-11-2011 18:02
op 08-11-2011 18:21
Ik geef die mini's altijd af aan het lokket, en kijk of ze ingescand worden ! 😉
op 08-11-2011 19:25
Het probleem stelt zich niet echt bij het binnenleveren maar eerder bij het afleveren mikmak.
Hier bij ons slaagt men er zelfs in gewone Taxipost-zendingen in de bus te droppen zonder ze persoonlijk af te geven als het ook maar enigszins in de bus geraakt.
Heb hiervoor zelfs een klacht ingediend toen voor 600 euro postzegels gewoon gebust werden terwijl volgens de klantendienst deze inderdaad enkel mogen afgeleverd worden aan de deur...
Traceerbare zendingen hebben volgens mij trouwens enkel zin als er ook zou moeten afgetekend worden maar dit is jammer genoeg nog steeds niet het geval.
-- Bewerkt door hetzijspoor om 8 Nov 2011 19:26 CETop 09-11-2011 14:22
@hetzijspoor,
idd, dat is ook mijn idee, elk pakje persoonlijk afleveren na ID-controle van de bestemmeling en mits tekenen voor ontvangst... zou heel wat miserie uitsluiten!
Er moet al genoeg (lees = te veel) voor het verzenden van een pakje betaald worden, die paar minuten extra zullen de zaak dus niet maken.
op 09-11-2011 14:23
@hetzijspoor,
idd, dat is ook mijn idee, elk pakje persoonlijk afleveren na ID-controle van de bestemmeling en mits tekenen voor ontvangst... zou heel wat miserie uitsluiten!
Er moet al genoeg (lees = te veel) voor het verzenden van een pakje betaald worden, die paar minuten extra zullen de zaak dus niet maken.