annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internationale zending met bpost?

Hallo , 

ik heb even een vraag als ik een doos wil verzending via Bpost moet dat ook via taxi post of mag dat ook als gewoon verzending?

 

moet dat dan ook een packet zijn die in een omslag is of mag dat ook een doos zijn?

 

ik zag op de bpost website dat je tot 2 kilo kan verzenden met verschillende tariven bijde nationaal en internationaal.. maar zijn die dozen ook of enkel omslagen?

 

graag wat meer info

 

danku !

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Internationale zending met bpost?

Internationale zending met bpost?

niet slecht bedoeld ofzo maar dat is niet echt een antwoord op me vraag/vragen...

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Internationale zending met bpost?

Een gewone zending is meestal een gewone brief. Een doos is per definitie een pakket maar kleine doosjes zoals bvb een DVD kan verstuurd worden als "niet-genormaliseerde zending".

Alles hangt af van enerzijds het gewicht en anderzijds de afmetingen van de doos, ook voor omslagen geldt die regel, raadpleeg voor de juiste voorwaarden (gewicht/afmetingen) even de site va Bpost en alles zal je duidelijk worden.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Internationale zending met bpost?

ah ok tof bedankt 😉

maar nog 1 vraag...
zijn er goedkoper firma's verkrijgbaar in belgie buiten kiala en bpost?
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Internationale zending met bpost?

Dat is geen gemakkellijke vraag... buiten Kiala en Bpost heb je de keuze uit heel wat koerierdiensten, sommigen daarvan bezorgen ook in het buitenland. Zo heb je bvb: DPD, BPD, UPS, TNT, DHL en nog tal van kleinere koerierdiensten. Soms kan een zending met zo'n dienst goedkoper zijn dan bvb met Kiala, soms ook heel wat duurder dan met Bpost.

Beste is dat je eens rustig diverse koerierdiensten opzoekt op het internet en prijzen en voorwaarden vergelijkt.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Internationale zending met bpost?

Dozen kan je perfect naar het buitenland zenden als een gewone B-post-zending:

http://www.bpost.be/site/nl/residential/parcels/international/kilopoststand.html

Enige nadeel: deze zijn niet traceerbaar.




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 7 van 7
laatste antwoord