annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

USPS tracking

verswyveltom
Community-lid
ik heb het Volgende voor:
ik heb een packet dat uit amerika moet komen en dat blijkbaar al een week vast zit in L.A op dezelfde plek
is dit normaal?

Tom

Bullet International Dispatch, December 20, 2007, 8:04 pm, LOS ANGELES
Bullet Processed, December 20, 2007, 8:02 pm, LONG BEACH, CA 90810
Bullet Processed, December 19, 2007, 6:30 pm, PHOENIX, AZ 85026
Bullet Acceptance, December 19, 2007, 4:28 pm, TEMPE, AZ 85281
Bericht 1 van 28
laatste antwoord
27 ANTWOORDEN 27

USPS tracking

cave_canis
Community-lid
Vandaar die slogan:
'Even Apeldoorn bellen'? Photobucket
Bericht 21 van 28
laatste antwoord

USPS tracking

dman_be
Community-lid
Bestel een iphone uit de VS. Deze wordt verzonden binnen twee dagen met USPS en binnen vijf dagen komt het pakje aan in Belgie. Mooi gevolgd via USPS tracker. Dan op 5 juni geblokeerd bij douane (geen factuur). De volgende dag die factuur gemaild en gefaxed, maar sindsdien geen verandering. Is nu ondertussen 12 dagen geleden.
Heb een gebeld (+/-10 pogingen) naar die douane, en kreeg daar een boertige man aan de telefoon. Die zei me "stuur de factuur door" Toen antwoorde ik "heb ik vorige week gedaan", Toen zei hij " Ah ja, dat pakje leveren ze vandaag bij je af". Uiteraard wacht ik nog steeds. Die man vroeg mijn naam en mijn nummer al eerst niet, en zou zo maar weten dat mijn pakje geleverd wordt. Tjonges, echte gefrustreerde ambetantenaren daar.
Bij taxipost wassen ze hun handen in onschuld en schuiven ze de zwarte piet door naar de douane.
Ben eens benieuwd hoe lang nog, en wat die grap gaat kosten
Bericht 22 van 28
laatste antwoord

USPS tracking

sdcwatch
Community-lid
Pakje vast in douane wegens ontbreken factuur. Verstuurd via USPS uit USA. Gebeld met taxipost Tel 022 012345, tracking nummer doorgeven. Hun oplossing; de bevestigingsmail van aankoop eBay via info@taxipost.be met vermelding tracking nummer doorgestuurd. 2 dagen later pakje gedeblokkeerd. Proberen!
Bericht 23 van 28
laatste antwoord

USPS tracking

dman_be
Community-lid
Ondertussen zit mijn pakje al 21 !! dagen vast bij onze douane vrienden. Nu gisteren zullen ze wel meegestaakt hebben met de ambtenaren, dus das een verloren dag. Ook al 2 x factuur doorgemaild (6e en 16e)maar blijft op status 'factuur ontbreekt'
Bericht 24 van 28
laatste antwoord

USPS tracking

Hun oplossing; de bevestigingsmail van aankoop eBay via info@taxipost.be met vermelding tracking nummer doorgestuurd.
Heb dit net gedaan en voor alle zekerheid nog eens naar taxipost gebeld, daar bevestiging gekregen dat dit inderdaad een juiste methode is en dat mijn pakje dan tegen het einde van de week moet afgeleverd worden.
Ben benieuwd!
Bericht 25 van 28
laatste antwoord

USPS tracking

dman_be
Community-lid
Zo, na 27 werkdagen heeft de doune aans naar mijn pakje gekeken. Nu nog drie dagen vooraleer taxipost het bij mij brengt. totaal 38 onderweg. Kost me 87.5€ op een aankoop van 240€
Bericht 26 van 28
laatste antwoord

USPS tracking

lvoets
Community-lid
26/01/2009 19:50 Kwaliteitscheck door Taxipost
LCI

26/01/2009 19:50 Zending geblokkeerd bij douane - In afwachting inklaring LCI

24/01/2009 10:37 Invoer electronische leveringsdata door klant
LCI

24/01/2009 10:37 Checkpoint
LCI

24/01/2009 10:36 Invoer electronische leveringsdata door klant
LCI

24/01/2009 10:36 Checkpoint
LCI

23/01/2009 10:05 Invoer electronische leveringsdata door klant
LCI

Heeft er iemand een idee van hoe lang ik nog zal moeten wachten op mijn pakje als ik dit te lezen krijg?
Bericht 27 van 28
laatste antwoord

USPS tracking

6886.knoppers03
Community-lid
Hallo luitjes,

Ik zit met een vraag ik zit nu al vanaf 14-10-2009 te wachten op een broek die ik besteld heb,hij is al in Nederland maar ligt nog steeds bij de Douane.Wat moet ik nu doen om mijn broek zo snel mogelijk te krijgen??????X-(
Bericht 28 van 28
laatste antwoord