annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer heb ik verzonden?

Customer Support zegt dat ik niet meer kan zien wanneer ik mijn object verzonden heb.


Ik meen mij te herinneren dat dit vroeger wel kon?


Ik kan wel nog zien wanneer ik een betaling ontvangen heb, wat op zich wel nuttig is om dit rechtstreeks via ebay te zien maar uiteindelijk kan ik dit ook zien op mijn bankuittreksels...


Is het nu echt de bedoeling dat we zelf alles oplijsten in excel? Ik krijg een klacht van een koper dat hij niets ontvangen heeft. Ik weet ongeveer de datum van verzending wel (1 a 2 dagen na ontvangst van betaling) maar had het toch graag iets nauwkeuriger geweten...

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Wanneer heb ik verzonden?

Je kan toch aanduiden in je ebay dat het object verzonden is.


Ik geef steeds feedback wanneer ik het item verzend,op die manier weet ik exact de verzenddatum.


Als je aanduidt in ebay wanneer de betaling ontvangen is,dan zie je die datum verschijnen bij aanklikken van het object.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Wanneer heb ik verzonden?

Beste,


je kan toch perfect zien wanneer je een item verzonden hebt. Ik heb verkoopsmanager pro, maar ook in verkoopsmanagerer ofzo... kun je toch perfect zien wanneer je het item verzonden hebt.

-- Bewerkt door parts-diane om 6 Jun 2011 16:34 CEST
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Wanneer heb ik verzonden?

Hallo, de dag dat ik de betaling ontvang stuur ik een mail aan de koper : uw betaling is ontvangen.  De dag dat ik het item verstuur stuur ik een mail aan de koper : uw object is verstuurd.  Daarna kan je bij ontvangen en verstuurde item nakijken bij de mail (aankikken op aantal ) wanneer en welke mail er is verstuurd.  Succes

Bericht 4 van 4
laatste antwoord