op 06-02-2011 14:42
Hallo,
ik heb een vraagje die ik graag in de groep zou smijten.
Zijn er nog mensen die klachten krijgen van kopers die betalen met overschrijving dat we niet de verzendingstermijn respecteren van 2 dagen bvb ?
Als men betaalt via overschrijving en het is niet via dezelfde bank, dan kan dit tot 3 werkdagen duren vooraleer het op onze rekening staat. Maar blijkbaar zijn er mensen die dat niet begrijpen. Is er geen mogelijkheid dat ebay dit kan laten weten aan de kopers bvb dat betaling via overschrijving lang kunnen duren.
Ik heb hier namelijk een klant die een spel besteld op 28/01, ze betaalt waarschijnlijk direct via overschrijving. Het geld staat op dinsdag 1 februari op de rekening (weekend en 2 werkdagen van de ene bank naar de andere) en dan krijgt men leukweg te horen dat we onze leveringstermijn niet respecteren, alhoewel wij dit op 2 februari hebben verstuurd... Nog een geluk dat de post eens snel geleverd heeft, anders konden ze nog wat meer klagen over de leveringstermijn...
Zijn er dus nog met hetzelfde probleem ?
Mvg,
Dany
op 13-03-2011 18:24
Je kan aan de koper voorstellen het bedrag terug te betalen, als hij het object terugstuurt en als hij ook de negatieve feedback intrekt. Als hij hiermee akkoord is kan je hem een verzoek sturen om de feedback in te trekken.