annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

op voorhand kopen van vignetten voor verzending!

Makkelijk hé,  taxipost vignetten koppen.


 


Al jaren doe ik dat en vroeger in de post was er zo'n draailuik, gewoon even droppen en weg die handel.


 


In de nieuwe post is een punt waar je het ook kunt plaatsen, als er weinig volk is dan maken ze een ticketje als er veel volk is, dan wordt dit wel later gescand.


 


echter deze morgen, wou ik terug een pakje afgeven en een overijverige, bijna op pensioen, grijze bediende zegt me dat ik een nummertje moet trekken.  er staat een rijd van 15 wachtenden en er zijn maar enkele loketten open.


 


Ik vraag hem vriendelijk dat ik dit gewoon kom afgeven, dat ik speciaal die vignetten koop om niet te moeten wachten.  Aaa, neen, kan niet, nieuw reglement.


 


Ik heb daar van m'n voeten gemaakt .... man man man.


 


zal maandag eens met de baas in Oostende gaan praten welke zever dat nu weer is.


 


waarom moet je dan nog vooraf frankeren als je toch moet in de rij wachten !!!!!


 


wat zijn de ervaringen van de andere verkopers in jullie postkantoor?


 


Johan

Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

Re: op voorhand kopen van vignetten voor verzending!

In de reguliere postkantoren gebeurt dit inderdaad al jaren en met een beetje goede wil van je lokaal postkantoor (allez, het mijne toch) durven ze die afgiftebewijzen al eens naar thuis te sturen als er te veel volk aan het loket staat en ik mijn pakjes toch mag deponeren in het "doorgeefbureeltje"


 


Hier in onze deelgemeente hebben we echter ook een postpunt en dat is dan weer iets anders...


Postpunten zijn vaak gelijk aan "huilen met de pet op" om niet tot in detail te gaan...




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 11 van 14
laatste antwoord

Re: op voorhand kopen van vignetten voor verzending!

Ik ben heel tevreden over het puntpunt hier bij ons hoor, nooit enig probleem gehad, alles wordt snel en correct afgehandeld... enne... dat strookje van het vingnet wordt hier altijd afgestempeld = afgiftebewijs!


Ik ga meestal 's avonds zo rond zes uur, nooit wachten dan.

Bericht 12 van 14
laatste antwoord

Re: op voorhand kopen van vignetten voor verzending!

Voor pakketten sta ik niet meer aan te schuiven in een postkantoor maar verkies ik een postpunt in bvb een winkel/grootwarenhuis. Er zijn weinig of geen wachtenden voor je en je bent dus snel geholpen en je krijgt een bewijsje van afgifte.



Enige mogelijk nadeel : pakket wordt (aangezien ik meestal 's avonds ga) vaak pas de dag nadien opgehaald door Bpost en komt dus eigenlijk pas 2 dagen na afgifte toe...

Bericht 13 van 14
laatste antwoord

Re: op voorhand kopen van vignetten voor verzending!

speedsterboy1
Community-lid

Drop mijn pakjes ook regelmatig bij een postpunt hier in de buurt, geen problemen mee.


En heb het voordeel dat dit het laatste punt is op de ophaalronde, kan er tot 18 u terecht en gaat dan nog mee.

Photobucket

Bericht 14 van 14
laatste antwoord