annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pakje vanuit UK

cbt*001
Community-lid
hoi

Op 11 oktober kocht ik een lp aan via ebay. Ikzelf ben van Belgie, de verkoper uit Engeland. Het pakket werd verstuurd via royal airmail (small packets). Ik ben op de hoogte van de recente stakingen bij de britse post maar ontving tot op vandaag nog steeds niets. Nu begin ik me toch wel erg zorgen te maken?

iemand ervaringen? aangezien het mijn eerste aankoop is vanuit UK;

Groeten!
Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

pakje vanuit UK

Pakjes uit de UK komen gewoonlijk aan binnen een drietal dagen, met de stakingen kan het wat langer duren, ja jouw pakje is abnormaal lang onderweg. Vraag eens aan de verkoper wanneer hij het verstuurd heeft, misschien is het een tijdje blijven liggen. Als de verkoper niet reageert kan je best een geschil openen, zeker niet te lang wachten met een geschil, als je met Paypal betaald heb kan je misschien je betaling terugkrijgen.

m.


m.
Bericht 2 van 13
laatste antwoord

pakje vanuit UK

cbt*001
Community-lid
al een paar keer gemaild met de verkoper. Hij zei me wel dat hij het pas heeft gepost op 21okt (22e en 23e waren de stakingen) en dat ik me niet moet ongerust maken; het zou wel aankomen.
Bericht 3 van 13
laatste antwoord

pakje vanuit UK

Ooit bestelde ik iets in UK en betaalde direkt met PP.Tot mijn verbazing vond ik het pak 's anderendaags reeds in mijn bus.
Een andere keer was mijn bestelling (een boek) vanuit UK na twee weken nog steeds niet aangekomen, zodat zowel ikzelf als de verkoper veronderstelde dat ze verloren was. Na ongeveer drie weken was ze eindelijk daar...
Een andere keer kreeg ik na een paar weken bericht van de verkoper dat hij de zending beschadigd had terug-ontvangen.
Andere keren ging het dan weer wel erg vlot...
Moraal van het verhaal : op zendingen vanuit UK is om één of andere duistere reden géén peil te trekken.


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 4 van 13
laatste antwoord

pakje vanuit UK

cbt*001
Community-lid
maar dus nog nooit iets echt niet toegekomen?
Wat zou ik zlf kunnen ondernemen? post opbellen ofzo? (trackingnummer was er niet zei de verkoper)
Is er mogelijkheid om via ebay geld terug te krijgen?
Bericht 5 van 13
laatste antwoord

pakje vanuit UK

Inderdaad, echt verloren is er nooit iets gegaan als ik iets bestelde in UK.
Maar soms -heel soms- duurde het heeeeeeeel lang.
Als ik jou was zou ik eens navragen of het niet op je ligt te wachten op je postkantoor/postpunt.
In ontkennend geval mischien nog een paar dagen afwachten.


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 6 van 13
laatste antwoord

pakje vanuit UK

Feit is dat sommige buitenlandse verkopers wegens dit soort situaties niet meer willen versturen naar België ...

Blijkbaar staat onze post op hetzelfde lage niveau als die van bv. Italië !





Bericht 7 van 13
laatste antwoord

pakje vanuit UK

cbt*001
Community-lid
en kabn ik mijn geld evt terugeisen?
Bericht 8 van 13
laatste antwoord

pakje vanuit UK

zowiedot
Community-lid
Een geschil openen via PayPal "object niet ontvangen"
zowie
Bericht 9 van 13
laatste antwoord

pakje vanuit UK

bergamot100
Community-lid
hai,ik kocht allerlei uit de uk,bij dezelfde verkoper samen onder de 2 kilo
de verkoper vraagt meer dan 20 pond verzending
heeft hier reeds iemand ervaring mee en weet u wat dit ongeveer kost,zoals hier in belgie kilopost,bestaat dat daar ook?
alvast bedankt,want dit vind ik toch wat veel aan verzendingskost
Bericht 10 van 13
laatste antwoord