annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pakketje niet ontvangen

De laatste tijd komen er veel pakjes uit china niet meer aan.

Ik heb daar vroeger nooit last mee gehad maar nu is het een na het ander dat niet aankomt.

Zou er ergens een verzamelaar zijn van de pakjes op de een of andere dienst.

Ik moet er wel bij vermelden dat de verkopers steeds een oplossing aanbieden,ofwel terug betaalt of opnieuw verzenden.

Maar ik vindt dat het op deze manier niet verder kan gaan en hoop dat ze allemaal zouden de optie verzenden met track & trace kunnen aanbieden.

Ik betaal liever een paar $ meer en zeker zijn dat het aankomt.

Anders denk ik dat er maar een optie niet meer overblijft en dat is stoppen met op Ebay te kopen.

Mvg,

Rita

 

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Re: pakketje niet ontvangen

Track trace is alleen te verkijgen met dure verschepers, die worden veelal niet gebruikt vanuit China.

 

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Re: pakketje niet ontvangen

Pakketten uit China hebben net zo goed een trackingcode hoor, maar soms zijn daar problemen mee. Zo koop ik een paar keer per jaar wel eens iets in Hong-Kong, daar krijg ik altijd een trackingnummer van maar de ene keer kan je je zending volgen tot aan je deur, de andere keer werkt het gewoonweg niet, hetzelfde van tijd tot tijd met trackingcode's vanuit de US.

Het hangt grotendeels af van de wijze waarop het pakket wordt verstuurd, (post, koerierdienst of andere)... een voorbeeld: bestel ik iets in de US en het wordt verzonden met USPS stop de tracking als het pakket de US verlaat, gebruiken ze bvb DHL, volg je je pakket zonder meer tot aan je deur en ja, jammer genoeg loopt er wel eens iets mis en verdwijnt er een zending.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Re: pakketje niet ontvangen

zelf met een track en trace ben je niet zeker hoor,kijk naar mij mijn pakje nooit aangekomen op bestemming,spoorloos weg,sorry zei de verkoper,dit is niet mijn probleem !!!!! daar sta ik dan wel mooi hé !!!! kheb het wel betaalt en één of andere pipo die met mijnj pakje weg is,dieven !!!!!!!!!!!!

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Re: pakketje niet ontvangen

Zeker ben je niet met track & trace dat het je zal ontvangen,dat geef ik toe maar je hebt wel bewijskracht tegenover de verkoper en eventueel voor paypal om uw geld terug te krijgen.

Toch zul je meer kans hebben dat het aankomt,omdat de persoon die het laat verdwijnen weet dat er moet voor getekend worden en is het een gewone verzending dan kraait er geen haan om behalve de ontvanger.

Hopelijk zullen er misschien betere rijden komen.

Rita

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Re: pakketje niet ontvangen

Het klopt niet dat track & trace bewijskracht is.

Ik verzond een delftse vaas naa de U.S. het pakje is volgens de koper niet aangekomen.

De status van track & trace stopt bij het uitreikingskantoor in de U.S.

Toch werd door PAYPAL de koper terugbetaalt en al mijn argumenten hebben geen waarde ook de afdruk van het bewijs niet.

Nadien is het volgens een email naar de U.S. het pakje wel afgehaald.(via veel omwegen heb ik het uitreikingskantoor in die regio te pakken gekregen ) 

Nogmaals het bewijs dat de zogenaamde experten die moeten beoordelen op terugbetaling of niet enkel paljassen zijn en knopkensdrukkers.PAYPAL DAT IS GEWETEN IS EEN GELIEFKOOSD OORD VOOR OPLICHTERS.

Maar wil je wereldwijd verkopen kan je niet zonder op Ebay

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Re: pakketje niet ontvangen

Of ge bent niet thuis en het pakje word aan de voordeur afgelegd zonder aftekening.

Zo is het wel geleverd maar de elektronische afhandeling is niet uitgevoerd.

Bericht 7 van 7
laatste antwoord