annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

"delivery unsuccessful"

vandervekenmarie2010
Community-lid

Ik heb vorige week maandag iets gekocht bij een verkoper uit de UK. Zij heeft deze geshipt donderdag 7 juni via International Signed for. Normaal duurt het 3 dagen om toe te komen in België dus ik keek via het tracking nummer op de Royal Mail site en die zeiden dat ze maandag hadden geprobeerd te leveren. Ik was maandag echter heel de dag thuis en ik heb niets in mijn brievenbus gekregen van een briefje om het ergens anders op te halen. Mijn plan was om naar het dichtstbijzijnde Bpostkantoor te gaan en daar eens te horen maar zijn er toevallig mensen die dit ook zijn overkomen? Het gaat om een groot bedrag dus ik zou het liefst toch zo snel mogelijk terugvinden...

Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

"delivery unsuccessful"

Je kan eens informeren bij de klantendienst van Bpost, als je pakket door Bpost werd geleverd, zou het via hen moeten teruggevonden worden.

Bericht 2 van 11
laatste antwoord

"delivery unsuccessful"

Royal Mail Signed for maakt in België gebruik van de diensten van taxipost.


Je kan via de tracking op de site van Bpost zien waar je pakket in België zit.


In theorie - indien idd maandag werd getracht aan te bieden - ligt je pakket op je eigen postkantoor sinds dinsdagochtend.




Bericht 3 van 11
laatste antwoord

"delivery unsuccessful"

vandervekenmarie2010
Community-lid

Ik ben langsgeweest bij het lokale kantoor, daar lag het niet en wisten ze niets 'gewoon nog een weekje wachten'. Mijn vriend heeft het dan inderdaad via de tracking van Bpost opgezocht en daar bleek dat het adres zogezegd fout was (ik woon hier al 10jaar...) en het bij New Antwerpen X opnieuw gesorteerd was. Ik heb dan gebeld naar customer support bij Bpost en die wisten mij te zeggen dat het de volgende dag al terug is gestuurd naar de UK, fantastisch... Nu hopen dat mijn verkoopster haar adres erop heeft geschreven en ze het mij opnieuw wilt verzenden, anders zit ik goed in de problemen...

Bericht 4 van 11
laatste antwoord

"delivery unsuccessful"

Op 11 juni aangeboden en nu al teruggestuurd??


Dat hebben ze mij ook eens een keer gelapt, niet thuis... return to sender! Die postbode heeft toen wel een dikke sigaar mogen verteren!


klacht neerleggen bij Bpost en je kosten van de tweede verzending terugeisen... dat pakket moest minstens tien dagen blijven liggen; Ik heb die destijds die kosten terug gekregen omdat de postbode hier een fout had gemaakt.

Bericht 5 van 11
laatste antwoord

"delivery unsuccessful"

Welkom bij de klantenservice van Bpost...


't word erg... ik heb hier hetzelfde voor, maar dan als verkoper... klant niet thuis en bpost stuurt het direct terug...klant boos (op ons) enz...



TNT = hetzelfde we verzenden naar frankrijk een pakje en is 12 dagen onderweg, klantendienst van TNT zegt normaal moet alles geleverd worden binnen de 5 werkdagen... maar enige compensatie... ja fluiten dus...



ook op ebay heb ik een probleem tot gisteren een 0 inzake verzending gedurende de maand mei... kijk vandaag nog eens en zie plots een 1 staan wegens verzending... oeps en dit 14 dagen na mei 😞 klopt dit wel of zet Ebay zomaar iets?????



Kortom ik heb een heel raar gevoel over verzendingen en ook hun evaluatie binnen ebay...zou toch graag weten WIE deze negatieve heeft gezet... dan kunnen we even zien wat er fout is gegaan....een mailtje met de vraag wat er is misggelopen... zo kan ik nooit weten wat ik moet veranderen om koper tevreden te stellen...



D.


Bericht 6 van 11
laatste antwoord

"delivery unsuccessful"

Verzenden houdt altijd een risico in, leveringstermijnen kunnen door allerlei omstandigheden ook nooit gegarandeerd worden...


TNT, 12 dagen onderweg ipv 5, zo ook met kiala, onlangs twee pakjes, een week ipv hun vooropgestelde vier dagen. Maar in veel gevallen, zoals hier nu ook, ligt de schuld bij de afleveraar (in dit geval de postbode) en niet aan de instelling zelf. Elk niet afgeleverd pakket bij de post moet minstens tien dagen ter beschikking blijven op het postkantoor en dat is, net zoals bij mij toen, helemaal niet gebeurd enne; "verkeerd adres", die postbode kan zeggen wat die wil, in voorkomend geval is hij zelfs niet eens langsgeweest!

Bericht 7 van 11
laatste antwoord

"delivery unsuccessful"

Wacht maar deze zomer, jobstudenten!


 


Natuurlijk doet iedereen z'n best maar die enkelen die hun job niet goed doen dat is een pest.


 


Ik ben over het algemeen zeer tevreden over de post in Oostende maar heb toch al een paar keer rare situaties meegemaakt die ook in die richting gaan.


 


(voor mensen die zich afvragen of ik niets ander te doen heb, neen, dus, zit te wachten, ben op verplaatsing, leveringen doen en moet wachten tot een andere levering klaar is)


 


Hier 3 gevallen in m'n lange verkoopperiode, dus het valt al bij al nog mee voor meer dan 1000 artikelen versturen.


 


Geval 1)


 


Een briefje in de bus krijgen dat ik het pakje moet afhalen in het postkantoor terwijl ik wel thuis was.


De dag nadien vragen aan de vaste postbode van dienst waarom hij niet aangebeld heeft.


Antwoord was dat dit briefje in zijn vakje zat en dus vanuit het postkantoor hij dit briefje moest in m'n bus steken.  Conclusie, er is dus nooit iemand met het pakje aan m'n deur geweest.


 


Vervolg van het verhaal, ik ga de dag nadien naar het postkantoor en dat pakje is nergens te vinden. Wacht nog een dag en geen resultaat. Men belt rond naar de postmeester naar het sorteergebouw in Oostende en niemand kan me helpen.


 


Jaaah, daar sta je dan.   1 week nadien (inderdaad zo kort!) krijg ik een mail met een foto van het pakje die terug in Amerika aangekomen is en er stond een sticker op van Oostende Post voor "niet afgehaald".


 


Ik heb dus nog een keer verzending mogen betalen aan de verkoper. Heb een klacht neergelegd en bleek dat die persoon van dienst een tewerkgestelde art 60 (of iets in de aard was) en die is na meerdere klachten ontslagen omdat hij zich ook veel ziek meldde.


 


Geval 2)


 


Verstuur met Bpost een pakje en krijg het pakje teruggestuurd.  Blijkbaar iemand in de post die niet kon lezen en dus het pakje per ongeluk terug naar de afzender stuurdde.  Gelukkig heeft men de fout ingezien en werd het pakje gratis dan toch terug naar m'n koper gestuurd.


 


Geval 3)


 


Ik verstuur 2 zilveren munten in een enveloppe.  De man achter de desk vraagt wat daar in zit omdat het zwaarder weegt dan normaal.  Ik zeg hem "enkele zilveren munten en ik hoop dat ze toekomen".  De man zet er enkele extra forse stempels op en zegt, jaja, dat komt wel toe.   De munten zijn nooit bij de koper aangekomen.  Ofwel heeft die postbeamte die munten achterovergeslaan ofwel is het de koper die zegt ze niet ontvangen te hebben ofwel de postbode of een iemand anders ....  rarara ...

Bericht 8 van 11
laatste antwoord

"delivery unsuccessful"

Over mijn ervaringen met de post van de voorbije, pakweg 20 jaar, kan ik al een lijvig boek schrijven... niet enkel over pakjes, maar ook over briefwisseling, service enz, kortom... over het instituut "Bpost" in zijn totaliteit.


De wijze woorden van Murphy : "what can go wrong, shall go wrong" komen bij de post wel heel goed tot hun recht! ]:)

Bericht 9 van 11
laatste antwoord

"delivery unsuccessful"

tja, t' is niet de eerste keer dat er een pakje of brief pas 3 a 4 maanden later in de bus steekt...


Laatst een brief van familie verzonden in Gent op 6 februari 2008, We hebben hem hier bijna ingekadert,  we hebben deze ontvangen op 10 maart 2012.... 4 jaar onderweg geweest...MAAR HIJ KOMT TOE!!!! da mag ook gezegd worden...

Bericht 10 van 11
laatste antwoord