annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verstuurd en niet aangekomen?

Heb een pakje verstuurd naar Frankrijk op 30-4,de koper claimt dat hij het pakje niet ontvangen heeft .


Ik heb dit verzonden met Bpost met tracksysteem ,het track systeem zegt dat het onderweg was voor uitreiking en dan verdwijnt het spoorloos.


Nu heeft de koper zeer positieve feedback gegeven voor wat ik heb opgestuurd maar hij zegd nog steeds dat hij het pakje niet heeft ontvangen.Ik vind dit maar een vreemde situatie,wat moet ik hiermee?


Voor mij is de koop normaal afgesloten nadat ik de feedback heb ontvangen,


groetjes Will

Bericht 1 van 18
laatste antwoord
17 ANTWOORDEN 17

verstuurd en niet aangekomen?

Idd een vreemde situatie en ik kan me niet van de indruk ontdoen dat hier een geurtje aan zit. Pakje niet ontvangen, maar toch een postieve FB... voorwaar heel vreemd!


Ik zou zeggen, neem eens contact op met de klantendienst van Bpost, mss kunnen zij je vertellen waar het pakje is of hoe je het verder kan volgen in Frankrijk


Voor Bpost houdt het immers op zodra een pakje Belgie verlaat, de plaatselijke postdiensten nemen het dan over, enfin, contacteer ze een keer en hoor wat ze zeggen.

Bericht 2 van 18
laatste antwoord

verstuurd en niet aangekomen?

Heb 14 dagen geleden al contact opgenomen met Bpost ,er is een dossier opgemaakt en dit word onderzocht .


De koper kan geen claim meer indienen van niet ontvangen object of iets dergelijks.Zoals ik eerder zei ,vanaf ik feedback heb ontvangen is de koop normaal rond voor mij ,je moet ergens kunnen afsluiten anders komt er geen eind aan .


Kan deze koper nog steeds een refunds vragen aan paypall voor niet ontvangen?


 


Groetjes Will

Bericht 3 van 18
laatste antwoord

verstuurd en niet aangekomen?


Kan deze koper nog steeds een refunds vragen aan paypall voor niet ontvangen?



Dat zou kunnen, maar op deze vraag kunnen beter anderen antwoorden die beter op de hoogte zijn van PP

Bericht 4 van 18
laatste antwoord

verstuurd en niet aangekomen?

Hij zou een refunds kunnen vragen en ik ben dan mijn ebay kosten ook kwijt ? ,ik kan geen refunds vragen aan ebay omdat deze persoon feedback gegeven heeft;


Er is geen bewijs dat hij het pakje in ontvangst heeft genomen ,er is niet voor getekend,mischien vergeten door de Franse post?


Volgens de koper zegt de Franse post dat ik geen postnummer heb vermeld op het adres,zo zou het mijn fout zijn .Op de copie van Bpost is echter duidelijk te zien dat ik wel degelijk het correcte adres heb ingevuld met postnummer en al.


Het pakje zou volgens de Franse post meer dan een week geleden teruggestuurd zijn naar mij ,heb nog altijd niets gezien,


Wat moet ik nu geloven,de Fransen weten waar het is ,de Belgische post weet het niet,


 


groetjes Will

Bericht 5 van 18
laatste antwoord

verstuurd en niet aangekomen?

Wat ik nog kwijt wil ,de post is erin geslaagd 2 pakjes van Bpost internationaal  met track systeem verloren te doen op 2 jaar tijd ,op een totaal van niet eens 50 pakjes,dit is % gewijs een zeer hoog percentage,ik ben elke keer dat ik nu een pakje verstuur bang dat het weer niet aankomt.


Voor mijn eerste verloren pakje :Bpost internationaal naar Spanje met track systeem ,gewicht 6,500kg waarde die ik ingevuld heb 450 Euro,teruggekregen van de post het gigantische bedrag van 75 Euro,verloren 390 Euro want ik had de verzendingskosten niet vermeld bij het bedrag van 450 Euro.


De post draaid nooit op voor je verlies (zijn ze niet verzekerd voor zoiets?),je kan natuurlijk verzekerd opsturen tegen gigantisch hoge prijzen ,maar wie gaat dat betalen,de koper?


Ik heb altijd gedacht vanaf wanneeer je je pakje afgeeft op de post zij verantwoordelijk waren voor je pakje,niet dus!!!!


Groetjes Will


 

Bericht 6 van 18
laatste antwoord

verstuurd en niet aangekomen?

Naar het buitenland is verzekerde verzending(5 euro tot de waarde van 250 euro)slechts mogelijk voor een beperkt aantal  landen oa



NEDERLAND,ZWEDEN,SPANJE,ITALIE



Kan niet voor



FRANKRIJK,DUITSLAND,ENGELAND



Met andere landen heb ik geen ervaring.



Als ik verzend naar Italie of Spanje betaal ik 5 euro extra,reken dat niet aan aan de koper .EN....van de 4 pakjes die ik het afgelopen jaar heb verzonden naar deze 2 landen,zijn er 2 nooit aangekomen,maar heb wel volledige terugbetaling ontvangen.


Bericht 7 van 18
laatste antwoord

verstuurd en niet aangekomen?

Ben nog vergeten te vermelden dat bij die verzekerde verzendingen het bedrag langs de buitenkant op het pakje moet worden gezet,



Dat is zoiets als de kat bij de melk zetten en hopen dat ze eraf blijft.

Bericht 8 van 18
laatste antwoord

verstuurd en niet aangekomen?

Zou dit niet altijd zo moeten zijn,ook zonder extra verzekering,wat zijn trowens de tarieven voor pakjes boven 400 Euro? ,als de post niet verantwoordelijk kan gesteld worden dan kunnen postbeamten zoveel pakjes voor zichzelf houden als ze willen ,een makkelijke manier om een centje bij te verdienen als er toch geen gevolgen zijn,


Groetjes Will

Bericht 9 van 18
laatste antwoord

verstuurd en niet aangekomen?

2 aangetekende pakjes op 4 niet geleverd  is 50% niet geleverd ,is het nog wel verantwoord om iets op te sturen?

Bericht 10 van 18
laatste antwoord