annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

shipping beijing nr belgie

kamvleugel
Community-lid
Ik heb mijn zinnen gezet op een lcd Tv dat wordt geimporteerd vanuit beijing naar belgie. De verzendingskosten naar een bepaald kiala punt kosten 60 euro.

Ik stelde de verkoper enkele vragen ivm de extra kosten en waar het wordt afgeleverd. Helaas heeft hij nog niet geantwoord en de actie verloopt binnen een paar uurtjes.

Iemand enig idee hoeveel de douane kosten etc zouden kunnen kosten? Of zou dat al incl de prijzen kunnen zitten?
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

shipping beijing nr belgie

Je zit al zeker met 21 % btw.

Ik ken de invoerrechten / douanekosten op electronica niet, maar reken toch op een meerkost van zowat 10 %.

Wat echter veel belangrijker is : is de TV origineel (en kan je het bewijzen) of namaak ???

In het laatste geval wordt hij zondermeer in beslag genomen en riskeer je nog een boete.

Ben je trouwens zeker van de correctheid van je leverancier ? Zeker betalen via Paypal, dan heb je tenminste 'kans' op enige kopersbescherming ...

En of ze Kiala kennen in Beijing ...





Bericht 2 van 4
laatste antwoord

shipping beijing nr belgie

kamvleugel
Community-lid
U heeft zeker een punt! Ik heb ondertussen al afgehaakt voor het artikel. Aangezien de verkoper niet antwoordt en geen feedback heeft.

Dank je voor feedback! 😉
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

shipping beijing nr belgie

e-user2
Community-lid
Het grootste probleem is dat het toestel de nodige CE markeringen dient te dragen, anders wordt het toestel ingehouden door de douane wegens niet conform met EU regelgeving. -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 4 van 4
laatste antwoord