op 11-11-2011 11:56
Iemand dit ooit meegemaakt?
Op 8 nov koop ik een object met "nu kopen" en nog dezelfde dag wordt het verschuldigd bedrag gestort op de rekening van de verkoper, ik markeer het object als "Betaald op 2011-11-08".
Gisterenmorgen (10 nov) vond ik een mail van Ebay... "herinnering voor een onbetaald object"?
Na één dag een betaal herinnering krijgen vond ik wxel een beetje vreemd, maar uiteindelijk blijkt dat die markering alszijnde "betaald" verdwenen is en het object als "onbetaald " staat gemarkeerd, de avond ervoor stond dat Blauwe €-teken anders nog steeds in het blauw.
Mail gestuurd naar zowel Ebay als de verkoper, maar nog geen reactie, terwijl die verkoper dat geld allang op zijn rekening heeft staan.
Iedereen begrijpt toch wel dat ik hier geen twee keer ga betalen, dus ja, hoe moet dit nu verder?
op 03-12-2011 14:27
@comp-shop
Ik heb de indruk dat ze daar bij Ebay blijkbaar met één of ander bugje zitten.
op 03-12-2011 20:02
hallo ik heb medelij met u,ik heb ook zo een tijdje ambetanterikken gehad,en ik maar uittreksels doorsturen naar ebay,ik begrijp u,ook wat betreft feetback ik beschrijf het goed met gescande foto's. als kleine particuliere eis ook eerst feetback,en geven ze geen,ik laat mijn slaap er niet meer voor,ben genezen van deze toestand,sedert ik ooit erbij schreef,de koper geeft eerst FB?ANDERS MOET GE NIET BIEDEN,sedertdien gaat het beter,ben maar hobby verkoper r meer koper kijk eens,kijk sedert 2004 heb ik nog maar 704 FB,maar wel 3 voorstellen,vandaag om lager te kopen,heb ebay gemeld,omzeilen van de prijs,ik zeg nee mss de ouderdom dat meespeelt,laat u niet doen,en al die mannen of vrouwen,die niet professioneel zijn,en met turbolister en bulkbewerkingen ,ik ken en kan dat niet,zijn ook voor mij zwartwerkers,moet hobby blijven.laat het aan de profs over.
op 03-12-2011 20:34
:^O geef ze allemaal wat neutropil haha ,nee jong,in mijn linkerkolom,zie je alles dubbel staan,al een ganse week,ik dacht dat ik niet goed meer zag,heb nog wat gewacht om dit te melden.