annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PayPal weigeren

major5432
Community-lid
Geachte,wanneer een verkoper een item aanbiedt en bij
de beschrijving van het product staat in hoofdletters:
GEEN PAYPAL betalingen,heb je dan het recht om je item
te annuleren (bod terug in te trekken)?
Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

PayPal weigeren

Staat er ook vermeld dat er Paypal aanvaard wordt ? Dan mag de verkoper niet vermelden in de beschrijving dat hij toch geen Paypal wil. En dan is deze transactie tegen het eBay-beleid.
Natuurlijk mag je je bod terug intrekken, het is wel beter alles goed te lezen voor het bieden.

m.


m.
Bericht 2 van 9
laatste antwoord

PayPal weigeren

mikmak147

als je een e-baywinkel hebt en aanbiedingen maakt met TL dan kan je PP niet uitschakelen, m.a.w. er is geen keuze.

major5432

eerst goed lezen en dan bieden.
een bod intrekken is niet goed voor je 'imago'.

di30100
Bericht 3 van 9
laatste antwoord

PayPal weigeren

het antwoord van CS op mijn vraag daarover :

" Hartelijk dank voor uw e-mail in verband met aanbieden op eBay.

Sinds 9 september 2009 zijn de voorwaarden voor eBay-winkels en de prijsstructuur voor het aanbieden van objecten met een winkel veranderd.


Een van deze voorwaarden is dat winkeleigenaars vanaf nu PayPal als betalingsmethode moeten aanvaarden in alle aanbiedingen voor elke kopers. U kunt natuurlijk bijkomend nog andere betalingsopties
aanbieden.

Deze voorwaarde is bedoeld om kopers meer vertrouwen te geven en slechte ervaringen te beperken. eBay-leden kopen sneller op eBay wanneer de verkoper PayPal aanbiedt, omdat ze dan het volledige aankoopbedrag
ontvangen als er iets fout loopt tijdens de transactie... "
Bericht 4 van 9
laatste antwoord

PayPal weigeren

roxy4everkat
Community-lid
Beste,

Ik ben reeds een aantal jaren lid van Ebay en koop en verkoop heel af en toe dingen.
Ik heb ooit iets gekocht via paypal en mijn account daarna gewist bij Paypal.
Nu heb ik een aantal dingen te koop aangeboden maar blijkbaar kon ik niet uitvinken dat ik geen paypal heb.
Ik heb op de site van paypal naar een antwoord zitten zoeken....maar tevergeefs.

Ik kan blijkbaar geen dingen mee aanbieden zonder dat er bijstaat dat ik Paypal heb...maar heb bij ieder object vermeld dat ik overschrijving wens.

Hoe krijg ik paypal van mijn account zodat ik in de toekomst geen dingen meer aanbied waar Paypal bij staat.

ik ben particulier en heb dringen info nodig...
Bericht 5 van 9
laatste antwoord

PayPal weigeren

huwitte
Community-lid
Zorgen dat uw feedbackscore minimum 50 is.:-x

Vanaf 1 juli 2009 zullen verkopers met een feedbackscore lager dan 50 verplicht zijn om PayPal aan te bieden als betalingsmethode bij alle aanbiedingen. Slecht presterende verkopers met lage scores voor gedetailleerde beoordelingen zullen ook verplicht zijn om PayPal aan te bieden als betalingsmethode bij alle aanbiedingen.
http://www2.ebay.com/aw/benl/200905271103382.html

Opmerking: winkeleigenaars moeten PayPal als een betalingsmethode aanvaarden in alle aanbiedingen.
http://pages.benl.ebay.be/sell/sellerupdate/new-shops.html



Bericht 6 van 9
laatste antwoord

PayPal weigeren

het heeft geen zin om in je aanbieding te vermelden dan je geen PP wenst. mensen kunnen niet lezen ! X-(
Bericht 7 van 9
laatste antwoord

PayPal weigeren

Dat klopt, kopers lezen niets ! ik kreeg 3 vragen van een koper, alle antwoorden op die vragen stonden in mijn objectbeschrijving ! :^O

m.


m.
Bericht 8 van 9
laatste antwoord

PayPal weigeren

Jamaar, Mikmak, dat is waarschijnlijk om 100% zeker te zijn. :-)


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 9 van 9
laatste antwoord