annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pay pal mizerie help

hallo
ik verkocht een item in australie.de koper was niet gelukkig hiermee en vraagde zijn geld terug en diende een claim in.daar ik zeker was van mijn gelijk en volledig heb mee gewerkt met pay pal kreeg ik een mail van pay pal dat ik in mijn gelijk werd gesteld en het geblokeerde geld werd terug op mijn rekening gestort wat is gebeurd.wat nu blijkt dat het geschil nog in behandeling is bij pay pal en ze de claim terug hebben geopend want nu heb ik terug een open kwestie.maar toch is het geld nog steeds op mijn pay pal rekening en niet geblokeerd.wat moet ik nu doen ik ben ten einde raad.dit is toch geen normale gang van zaken.heeft er iemand ervaring met dit geval raad is zeker welkom

mvg canaria-marlin1
born to fish
forced to work
Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

pay pal mizerie help

hallo
ik heb hier verder vernomen indien je een claim sluit deze niet meer geopend kan worden.kan pay pal dat dan wel???zit hier met de handen in het haar door deze vreemde situatie

canaria-marlin1
born to fish
forced to work
Bericht 2 van 10
laatste antwoord

pay pal mizerie help

huwitte
Community-lid

Hebt u al eens in uw PayPal account gekeken onder “Mijn rekening > Klachtencentrum > Open Kwesties weergeven” wat daar juist staat? Daar staan normaal ook eventuele acties die van u verwacht worden.
Enkele definities van woorden die PayPal gebruikt:
'Claim': een verzoek dat een zender van een betaling rechtstreeks bij PayPal indient om een betaling ongedaan te maken
'Terugboeking' betekent een verzoek dat een koper direct bij zijn creditcardmaatschappij indient om een betaling ongedaan te maken.

PayPal kan bijvoorbeeld een uitspraak gedaan hebben in uw voordeel in de claim. De koper kan daarna echter nog een terugboeking aanvragen bij zijn creditcardmaatschappij en dan hebt u terug een open kwestie waarin het niet PayPal is die een uitspraak doet maar wel de creditcardmaatschappij. Echter als u eerder in het gelijk gesteld bent door PayPal in de claim bent u gedekt door de verkopersbescherming wat ook de uitspraak van de creditcardmaatschappij in de terugboekingszaak is.

In het klachtencentrum staat onder "Uitleg" meer uitleg over de situaties (geschillen, claims, terugboekingen) die kunnen optreden bij PayPal transacties.



Bericht 3 van 10
laatste antwoord

pay pal mizerie help

hallo
bedankt huwitte maar de koper heeft beroep????aangetekend dit bericht heb ik nu ontvangen van pay pal !!.het geld staat terug ongeblokeerd op mijn rekening de kwestie is in mijn gelijk beslist maar toch is de kwestie nog openstaande???.en krijg van pay pal geen antwoord wat ik moet ondernemen.zoals u weet had ik in mijn vorige acount canary-marlin een feedback van 1548 en 100%.plus en een aanzienlijk pay pal transacties. de koper heeft geen terug boeking gedaan via zijn creditcard.ik hoop dat pay pal mij een duidelijk antwoord geeft in wat ik moet doen.hulp altijd welkom

mvg canaria-marlin
born to fish
forced to work
Bericht 4 van 10
laatste antwoord

pay pal mizerie help

sorry huwitte heb daar gaan kijken en er worden acties gevraagd van hem dus de koper .hij heeft mij ondertussen ook al bedrijgd met een advocaat en dat ik een fraudeur zou zijn.

mvg canaria-marlin1
born to fish forced to work
Bericht 5 van 10
laatste antwoord

pay pal mizerie help

huwitte
Community-lid
De eerste tien dagen na de uitspraak van PayPal in de claim is er normaal een knop aanwezig bij die zaak onder “gesloten kwesties” in het Klachtencentrum, waarmee men beroep kan aantekenen.
Als een koper of verkoper bezwaar wil aantekenen tegen een claim, moet het bezwaar binnen 10 dagen na de afronding van het onderzoek ingediend worden met nieuwe informatie. PayPal geeft geen garantie over het terugkrijgen van het bedrag zelfs als het bezwaar is toegekend.”
Die betekenis van de laatste zin is mij niet helemaal duidelijk. Wil dit zeggen dat de koper zijn geld niet krijgt als het beroep in zijn voordeel beslist wordt maar er geen saldo meer op het PayPal account van de verkoper staat, en is dit ook het geval als het om een eBay object gaat met kopersbescherming?

Geen idee met welke nieuwe informatie de koper gaat komen aandragen, hopelijk voor u is het vlug beslist door PayPal en blijft het bij het oude besluit.



Bericht 6 van 10
laatste antwoord

pay pal mizerie help

bedankt huwitte dit betekend dus ook aangezien pay pal mij in het gelijk gesteld heeft er een open kwestie blijft en ik nog altijd kan verplicht worden om het bedrag terug te geven.stelt pay pal mij daarvan op de hoogte ?? ik kan dit niet meer volgen.ook staat er nog steeds in de claim dat de koper moet reageren ?? in elk geval nogmaals bedankt voor de informatie

mvg canaria-marlin1
born to fish
forced to work
Bericht 7 van 10
laatste antwoord

pay pal mizerie help

hallo
uitijndelijk heeft pay pal beslist om de kwestie af te sluiten en mij in het gelijk te stellen.eerlijkheid duurt het langst.nu maar hopen dat ik geen negatieve feedback krijg.ik weet niet of dat mogelijk is aangezien de koper een claim heeft gemaakt verloren heeft nogmaals in beroep gegaan is en nogmaals heeft verloren .weet iemand hierover iets.nogmaals bedankt

mvg canaria-marlin1

born to fish
forced to work
Bericht 8 van 10
laatste antwoord

pay pal mizerie help

huwitte
Community-lid
De koper kan nog feedback geven tot 60 dagen na de koop. Dit staat los van de PayPal claim.



Bericht 9 van 10
laatste antwoord

pay pal mizerie help

hallo huwitte
vandaag een bericht gekregen dat het geld terug gestuurd naar de koper en het is van mijn pay pal rekening.het geld was niet meer geblokeerd maar stond er nog op.telkens in u gelijk worden gesteld dat sterkt u.het item gisteren ontvangen en direct terug gestuurd na zoveel zever en in het gelijk gesteld te zijn door pay pal.dus het item terug gestuurd gisteren en nu het geld van mijn pay pal rekening.alles kwijt zelfs met goedkeuring van pay pal.indien u nog een oplossing weet gelieven een bericht.anders zal er een klacht worden ingediend.ik ga nu een ander draadje opzetten
mvg canaria-marlin1

born to fish
forced to work
Bericht 10 van 10
laatste antwoord