annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal

het ebay-systeem stelt paypal voor, maar de verkoper beweert geen toegang te hebben tot het paypal-systeem en het gestorte geld gaat dus verloren
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

paypal

Het is me wat met al die verkopers die officieel PayPal aanbieden als betaalmethode omdat ze moeten van eBay, en dan geen PayPal account blijken te hebben.

Maar dat geld van een niet-opgeëiste betaling bent u niet kwijt. Als u niets doet komt het betaalde bedrag na 30 dagen terug bij u.
En zo kunt u de betaling direct ongedaan maken:

Hoe kan ik een betaling annuleren?
Volg onderstaande stappen om een niet-opgeëiste betaling te annuleren:
1. Log in op uw PayPal-rekening via http://www.paypal.be.
2. Klik boven aan de pagina op ‘Geschiedenis’.
3. Zoek naar de betaling die uw wilt annuleren.
4. Klik op ‘Annuleren’ in de kolom Actie van de niet-opgeëiste transactie.
5. Klik op ‘Betaling annuleren’.

Belangrijk
• Als de knop ‘Annuleren’ ontbreekt of als de betaling niet-opgeëist is, dan wordt de betaling automatisch over 30 dagen geannuleerd.
• Als u de betaling met een creditcard heeft gedaan, dan wordt het geld naar uw creditcard teruggestuurd. Als u een andere betaalmethode heeft gebruikt, dan wordt het geld naar uw PayPal-rekening teruggestuurd.
• Het kan tot 30 dagen duren voordat de terugbetaling op uw creditcardafschrift wordt vermeld (afhankelijk van de creditcardmaatschappij).

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

paypal

hej kheb een vraag ik bestelde in amerika 2 artikelen maar kheb nog niet zoveel verstand van pc s nu heb ik de 2 items gewonnen maar kan ze ni betalen omdat ik geen mastercard heb. mijn vraag is kan er mij iets gebeuren? kheb mail gestuurd naar persoon in kwestie met uitleg. gaat ebay mij nu op n zwarte lijst zetten of weet ik veel?
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

paypal

Kevin,

Je hebt geen mastercard nodig om te betalen. Paypal kan ook via je bankrekening.
Bericht 4 van 4
laatste antwoord