annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

Geef er maar hier eentje voor onze Florrie :-x

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 1 van 1.254
laatste antwoord
1.253 ANTWOORDEN 1.253

Bedankt ,iedereen Hoe ouder je zelf bent,hoe meer men dat kan verwachten. Eigelijk zou ieder mens, op dezelfde moeten heen gaan. Zo rond 90jaar,dat zou voor ieder het fairste zijn he!!!! Liefs, Lotjexx
Twingootje
Bericht 1061 van 1.254
laatste antwoord

Ja Lotje, en zonder teveel pijn en aftakelen.... spijtig genoeg zo gaat het niet altijd ... :-x:-x:-x:-x

Photobucket

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 1062 van 1.254
laatste antwoord

:-x:-x:-x En ééntje extra voor Lotje en familie:-x Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 1063 van 1.254
laatste antwoord

@ Lotje en echtgenoot; Onze oprechte deelneming bij het heengaan van uw dierbaar familielid. Wat als slecht nieuws komt voor de ene komt als een verlossing voor de andere, 90 levensjaren beginnen op een bepaald moment toch door te wegen hoor Lotje. Zoals je zelf reeds schreef; " Geef hem eindelijk rust. Het ga je goed Leon . Dikke knuffel vanwege Roger & Chrisje
forum smileysforum smileys
Bericht 1064 van 1.254
laatste antwoord

Mijn schoonvader was 83jaar,en echt op. Mag het niet hardop zeggen,maar doe het toch,ben blij voor hem!!!!!!!!! Wat als alleen de dood,nog een bevreiding is. Veel liefs terug iedereen,Lotje Bedankt ook van ventje.
Twingootje
Bericht 1065 van 1.254
laatste antwoord

Lotje, M'n pa was 83, nooit ziek geweest. Op een morgen, was net thuis van de nightshift, belde ie me dat hij zo'n pijn had in z'n rug. Intensieve dan maar en 3 dagen later was ik wees. Sterkte, meisje en familie. Photobucket
Bericht 1066 van 1.254
laatste antwoord

op 90 sterven lijkt me nu ook niet leuk... stel je voor... je wordt 80 85 89 en dan ? beginnen aftellen ? brrr niets aangenaam denk ik :-( maar ja, wat kan mij het schelen ? zoals ik gezond leef word ik minstens 130 jaar. B-)

Bericht 1067 van 1.254
laatste antwoord

hopelijk hebben ze tegen dan al een transplanteerbare rug uitgevonden... ;-)

Bericht 1068 van 1.254
laatste antwoord

Ach yes, ik heb 2 Hernia's en fiets elke dag zo'n 15 km. Photobucket
Bericht 1069 van 1.254
laatste antwoord

Er zijn zo veel jonge mensen ,die moeten aftellen Yeske!!!! Denk dat je dat liever doet,als je 90 bent. Dan als je jong bent. Maar we hebben niet te kiezen he!!!!! Dus aan alle die gezond zijn,genieten van het leven elke dag weer!!!!!!! Want het kan ook wondermooi zijn:-x Elke dag is Lotjesdag ;-) Fijn lang weekend voor iedereen!!!!
Twingootje
Bericht 1070 van 1.254
laatste antwoord