annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

omaboubou
Community-lid
Geef er maar hier eentje voor onze Florrie :-x

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 1 van 1.254
laatste antwoord
1.253 ANTWOORDEN 1.253

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

123anbo
Community-lid
Heel veel sterkte aan Florrie's man, zoon, familie en vrienden ! Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting

http://stores.benl.ebay.be/anbokids_W0QQsspagenameZMEQ3aFQ3aSTQQtZkm
Bericht 91 van 1.254
laatste antwoord

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

elmo!214
Community-lid
ik heb mijn dagen verspeeld aan vele dingen en vele doelen. maar echt leven was ergens nooit waar ik mee bezig was. op dit moment,voel ik me klein en nietig,en hoop ik,dat ik de volgende dagen van mijn leven,een paar minuten tenminste nog aan "echt leven" mag en kan besteden, "is dit de laatste daad die ik doe?" "is dit het allerlaatste wat ik was?" "zal iemand zich mij herinneren?" voor jouw florrie,JA! er zullen er velen zijn die zich jouw kunnen herinneren,je simpatieke houding,je lol en toffe manier van doen,en ik stom beest! heb je nooit echt gekend, ik zag je wel posten maar spijtig genoeg heb ik je nooit echt leren kennen en je loopt elkaar zo voorbij zonder het te weten,dat dit wel eens de laatste keer zal zijn om dat iemand te leren kennen!dat leven,die persoon, die je eigenlijk al eens van plan was om te willen leren kennen, maar nooit hebt laten weten,"ik vindt je tof" want ik vondt je tof, en mag het een mooi iets zijn, daar waar je naartoe bent gegaan,en wie weet? misschien leren we elkander wel eens daar beter kennen,tot later florrie het :-)ga je goed!
Bericht 92 van 1.254
laatste antwoord

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

rozemieke
Community-lid
Mijn oprechte mededeleven aan Florrie's man en zoon.
Gratis sniper, klik hier

Gratis sniper, klik hier
Bericht 93 van 1.254
laatste antwoord

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

Heel veel sterkte aan de familie en vrienden van Florrie.
m.


m.
Bericht 94 van 1.254
laatste antwoord

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

pretty-juwelen
Community-lid
Oprecht gecondoleerd Mogen de nabestaanden de kracht vinden om dit verlies te verwerken. Veel sterkte toegewenst.

Bericht 95 van 1.254
laatste antwoord

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

Met veel verdriet lees ik dit slechte nieuws. De laaste keer dat wij mekaar gezien hebben,kwam je aangelopen zonder adem.Waarop ik zei:Maar florrie,ik had wel op je gewacht hoor!!!! Je vertelde vertelde en ik bewonderde je moed !! Je was zo moe, lieve Florrie En je had zoveel liefde om nog aan iedereen te geven !!! Het mocht niet zijn....... Mijn innige deelneming aan haar man en zoon en de rest van de familie. Zal Florrie altijd herinneren als een lieve moedige vrouw. Lotje
Twingootje
Bericht 96 van 1.254
laatste antwoord

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

euronotesdotbe
Community-lid
Ik herinner me je van in Brussel: moedig, optimistisch, lief, vriendelijk en ongelofelijk sympathiek. Een echt zonnetje. Veel sterkte aan Florrie's familie. Mijn oprechte deelneming.
Bericht 97 van 1.254
laatste antwoord

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

Florrieke, Uren kletsten we aan de telefoon... Elke ontmoeting was lachen geblazen... Het ga je goed meid! Sterkte aan de familie en ontelbare vrienden. Chantal

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 98 van 1.254
laatste antwoord

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

omaboubou
Community-lid
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Florrie op reis met de ebayers: zo was ze en zo zal ze voor ons blijven :-x http://forums.benl.ebay.be//thread.jspa?threadID=600004942&start=0

Photobucket - Video and Image Hosting

PLUK DE DAG!

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 99 van 1.254
laatste antwoord

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

het-noodlot
Community-lid
Woorden zullen nooit in staat zijn gevoelens uit te drukken zoals ze bedoeld zijn Er zullen ook nooit genoeg woorden voor zijn...
必要性の運命
" lifetime member 69"
LIVE AND LET DIE

必要性の運命


alprazolam
Bericht 100 van 1.254
laatste antwoord