annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

omaboubou
Community-lid
Geef er maar hier eentje voor onze Florrie :-x

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 1 van 1.254
laatste antwoord
1.253 ANTWOORDEN 1.253

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

Florrie, ik kende jou enkel van de foto's uit Brussel, dat ene bemoedigende mailtje in mijn box en je postings alhier op het forum. En toch, éénmaal een mens er niet meer is, voel je de virtuele verbondenheid... De stilte kwam er dan ook als uit het niets... Vanwege mezelf en het gezin oprechte sterkte gewenst aan de familie. Frits, Lieve en Lauranne


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 101 van 1.254
laatste antwoord

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

😞 Lieve Florrie; Een mensenleven stelt in tijd niets voor, datgene dat een mens achterlaat des te meer. Weet dat je door héél veel mensen als een warm en menslievend persoon herinnert zal worden, en daar heeft tijd gelukkig geen invloed op. Ik heb nooit de kans gehad om je persoonlijk te leren kennen maar aan de hand van de vele reacties hier had je zeker één van mijn liefste vrienden geweest. Wij wensen de familie en vele vrienden heel veel sterkte toe in deze moeilijke dagen. Onze oprechte deelneming vanwege Roger & Chrisje
Bericht 102 van 1.254
laatste antwoord

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

sunsunnie0
Community-lid
Florrie, ik geloof echt niet wat ik hier lees. Ik had je zo graag eens ontmoet, en het is er nooit van gekomen. Voor de hele familie en haar man, haar zoon en haar broer waar ze allemaal zo trots op was, innige deelneming en heel veel sterkte.



Bericht 103 van 1.254
laatste antwoord

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

Bericht 104 van 1.254
laatste antwoord

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

Heel veel sterkte aan de echtgenoot en zoon van Florie! Mogen zij veel liefde doorgeven aan haar!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Is wat het is ook is wat het is?
Bericht 105 van 1.254
laatste antwoord

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

motsbots
Community-lid
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Alle familieleden en vrienden van Florrie sterkte gewenst. Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 106 van 1.254
laatste antwoord

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

beautiful_scars
Community-lid
Wat kan ik zeggen... In shock. De eerste keer dat ik dit hier meemaak in die enkele jaren dat ik op de prikborden ben. Innige deelneming en sterkte aan de familie als het een kleine troost mag zijn...
Bericht 107 van 1.254
laatste antwoord

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

Stroef en stil ga ik de maandag in:-x
Twingootje
Bericht 108 van 1.254
laatste antwoord

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

:_| Heb het zopas vernomen. Ook al kende ik haar enkel via het forum en niet persoonlijk, ben er stil van en heb geen woorden. Mijn deelneming aan haar man, zoon, familieleden en kennissen.
Bericht 109 van 1.254
laatste antwoord

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

moemoetje
Community-lid
voor Florrie, en voor al degenen die florrie missen: Goede vaart, kleine boot. Vertrouw de golven die jou dragen. Het antwoord op de levensvragen wacht aan de overkant. Vaar wel.
Bericht 110 van 1.254
laatste antwoord