annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid
De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

JA:Het is toch de mop van de dag ,he!!!!!!
Twingootje
Bericht 421 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

img src=Jan komt een dag voor Sinterklaas een banketbakkerij binnen en vraagt: 'Heeft u een grote banketletter X voor mij?' 'Helaas niet, mijnheer, maar we kunnen hem voor u maken, dan is hij om vier uur klaar.' Jan komt klokslag vier uur de winkel binnen en het meisje laat hem vol trots de letter zien. 'Kijk eens, meneer. Is het een surprise, zal ik hem voor u inpakken?', 'Hoeft niet', zegt Jan, 'snij hem maar in stukken, dan eet ik 'm hier op!'
Twingootje
Bericht 422 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid
@oma Ja, ik weet wel waarvoor maar ik wist niet zeker of je wel van goud houdt. Misschien had je liever een zilveren? ;-) @mikmak Geen dank, graag gedaan. Ik weet dat je van antiek keramiek houdt en het stond hier toch maar in de weg. Veel plezier ermee. Je hebt volkomen gelijk. Ik heb m'n ongelijk toegegeven op het verzenden prikbord en excuses gemaakt aan de nitwit van het postkantoor van Lady11*.




Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 423 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Heel mooi keramiek J.A., ik ben super tevreden. Ik ben nog op zoek naar een halve kerstbal ?

m.


m.
Bericht 424 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid

Zoiets? Laat Y'ke het maar niet zien.




Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 425 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Zoiets, tis om tegen een spiegel te plakken. :-)

m.


m.
Bericht 426 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

yellow-pelikan
Community-lid
Is er nu niemand die da meisje uit die kerstbal wil helpen ? Straks scheurt ze haar kousjes nog...:-(


Bericht 427 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

yellow-pelikan
Community-lid
Voilà se, kheb ik ze er dan maar uit geholpen.:-x


Bericht 428 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

omaboubou
Community-lid
Mikmak: kan je een beetje knutselen? met 1/2 bal in isomo of in oasis kan je prachtige halve kerstballen maken :-) Anneke: ja hoor goud was perfect :-x maar laat ons bescheiden blijven: zilver ging ook mooi zijn :-D

Photobucket http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 429 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

😉 Enige gelijkenis met bestaande personen is lauter toevallig. Mocht ik met deze publicatie iemant kwetsen dan wens ik mij bij deze te verontschuldigen al was het niet de bedoeling. Allee hier is dan de mop van de dag :^O Een stotteraar komt op een dag bij de Gamma, en hij zoekt een baan. De baas denk er net aan dat hij toch een gehandicapte aan moest nemen. Dus hij zegt de man: - goed, je mag een dagje in de zaak proefdraaien. Na een uurtje gaat de baas kijken en ziet de stotteraar bezig met een klant, die hij zo te zien een hengel heeft verkocht. De stotteraar zegt tegen de klant: - j.j.a m.m.maar, als je g.gaat v.v.vissen, hoehoe zie je dan d.dat je beebeet hebt? - o ja, natuurlijk, een dobber! Geef er maar een paar. - en als h.het n.nou gaa gaat reregenen? - ja natuurlijk, geef maar zo'n grote visparaplu. - en gaga j.je dadan m.met je kont is het gragras z.zitten? - je hebt gelijk, ik neem ook zo'n vouwstoel. - mamaar vanop het wawater vavang je h.het meemeeste! - doe me dan ook maar zo'n roeiboot. - wouwou j.je zelf gagaan roeiroeien d.dan? - ok, vooruit, doe me dan ook maar meteen zo'n buitenboortmotortje. Uiteindelijk rekent de klant voor € 1.795,25 aan spullen af en vertrekt. De baas gaat naar zijn nieuwe verkoper en zegt: - fantastisch, zoiets heb ik nog nooit gezien. Hoe doe je dat? - dadat w.weet ik ook nieniet. Hijhij kwam eieigenlijk voor mamaandverband voor zijn vrouw, maar i.ik zei: 'a.als je n.nou totoch n.ni k.kan neuneuken, wawaarom g.ga g.ga je d.dan niet vivissen?
Bericht 430 van 718
laatste antwoord