annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid
De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

omaboubou
Community-lid
:^O:^O venduke

Photobucket http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 441 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Ha, met een stuk karton en wat groene verf zal die halve kerstboom wel lukken.;-) (en minder werk dan een hele kerstboom, en die wordt toch verdubbeld met een spiegel)

m.


m.
Bericht 442 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

321vendu
Community-lid
Op een keer werd ik uitgenodigd door de maten om eens mee een avondje te gaan stappen. Ik vertelde mijn vrouw dat ik voor middernacht zou thuis zijn. De uren gingen voorbij en de pinten ging binnen, op een te gemakkelijke manier. Rond 3 uur 's morgens kwam ik thuis. Toen ik de sleutel eindelijk in de deur kreeg, ging de koekoeksklok en 'koekoekte' 3 keer. Snel realiserend dat mijn vrouw waarschijnlijk zou ontwaken, koekoekte ik zelf nog negen keer. Ik was werkelijk trots op mezelf voor dit lumineuze idee, ge moet er maar opkomen, om hierdoor aan een mogelijk conflict met haar te ontsnappen. De volgende ochtend vroeg mijn vrouw me wanneer ik thuis gekomen was en ik vertelde haar om 12:00 uur. Ze scheen helemaal niet verwonderd te zijn. Toen zei ze: "We hebben een nieuwe koekoeksklok nodig." Toen ik haar vroeg waarom, zei ze: "Wel, vorige nacht heeft onze klok drie keer gekoekoekt, dan 'Oh FUCK gezegd, daarna nog 4 keer gekoekoekt, gehoest, nog 3 keer gekoekoekt, dan begon ie te giechelen, koekoekte nog tweemaal, struikelde over de kat en liet dan een enorme scheet...
Bericht 443 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid

Dit is om te gillen....... Het heeft zelfs het Nederlandse 8 uur Journaal gehaald. :^O http://www.flaaf.be/

U mag op het logo klikken...


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 444 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Een vereniging van dwergen heeft een voetbalclub opgericht. Elke zondag spelen de verschillende ploegen van de club tegen elkaar. Na elke match krijgen de dwergen een maaltijd in een zaaltje boven een café in de buurt van de club. Op een zondag hangt er aan de toog van dat café een klant, straalbezopen. Hij ziet eerst 1, dan 2, 3, 4...11 dwergen van de trap komen in volledig groene outfit. Ze komen in het café, lopen langs hem heen en gaan langs de deur buiten. Hij trek zijn wenkbrauwen op en bestelt nog een whisky. Iets daarna ziet hij eerst 1, dan 2, 3, 4... 11 dwergen in volledige rode outfit van de trap komen. Ook zij komen het café binnen, lopenlangs hem heen en vertrekken langs de deur. Dan roept hij de café-baas en fluistert hem in het oor: 'Ik wil a ni ongerust maken hé, maar awe sjotterkesbak ontsnapt.'
Bericht 445 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

321vendu
Community-lid
Een oude dame stapt in de lift van een geweldig chic flatgebouw. Een mooie jonge dame stapt ook de lift binnen en verspreidt een sterke parfumgeur. Ze bekijkt de oude dame met een arrogante blik en zegt tegen haar: "Romance" van Ralph Lauren; 150 euro per flesje. Op de volgende etage stapt een andere mooie jonge dame in de lift en verspreidt eveneens een sterke parfumgeur. Ze bekijkt de twee andere vrouwen met een geweldig koele blik en zegt: "No.5 van Chanel; 300 euro per flesje." Drie etages later stapt de oude vrouw uit de lift. Voor ze uitstapt bekijkt ze de 2 mooie meisjes, laat een geweldige scheet en zegt: "Bruine bonen van HAK; 99 eurocent per pot."
Bericht 446 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

yellow-pelikan
Community-lid
21/12 Bijna 20 procent postpakjes ’verdwijnt’ Liefst 1 op 6 via de post verzonden computergames komt niet aan, blijkt uit een test van Gazet van Antwerpen. “Bij ons loopt dat aantal op tot de helft van de verzonden cd’s, dvd’s en computerspelletjes”, klaagt een medewerker van een pr-bureau. Raakte u al eens iets waardevols of dierbaars kwijt dat u had opgestuurd? Mail dan uw verhaal naar reacties@gva.be


Bericht 447 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Na struisvogel, kangoeroe enz. is er nu ook zebra te koop in de supermarkt, dat geeft wel problemen met het scannen van de streepjescode aan de kassa.

m.


m.
Bericht 448 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

yellow-pelikan
Community-lid
ALLEEN VOOR VROUWEN Drie vrouwen waren aan het wandelen toen ze plots een wilde rivier op hun pad tegen kwamen. Ze moesten aan de overkant zien te geraken, maar ze hadden geen idee hoe ze dit probleem gingen pakken. De eerste vrouw bad tot God : 'God, geef me de kracht om deze rivier over te steken.' Poef ! God gaf haar grote armen en sterke benen en zij slaagde erin om in twee uur tijd de rivier over te steken. Een paar maal verdronk zij zelfs bijna. Toen zij dit zag, bad de tweede vrouw tot God : 'God, geef me de kracht...en de middelen om deze rivier over te steken.' Poef ! God gaf haar een roeiboot en zo slaagde zij erin de rivier over te steken in een uur tijd. Een paar keer was zij nochtans bijna kopje onder gegaan. Toen de derde vrouw zag hoe het de andere twee verging, bad zij ook tot God: 'God, geef me de kracht, de middelen en... de intelligentie om deze rivier over te steken.' Poef ! God veranderde haar in een man. Hij keek naar de kaart, wandelde 500 meter verder en stak daar de brug over. B-)


Bericht 449 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

321vendu
Community-lid
Interessante statistieken over het menselijke lichaam: - het duurt 7 seconden om het voedsel vanuit de mond naar de maag te brengen - het lichaam gebruikt 300 spieren om zich in evenwicht te houden wanneer men recht staat - een haar kan een gewicht van 3 kilogram dragen - het vel van een gemiddelde mens weegt 2 maal meer dan de hersenen - het bot van de heup is sterker dan cement - aan ieder van de voeten bevinden zich duizend miljard bacteriën - als ons speeksel iets niet kan oplossen kunnen wij het niet proeven - de penis van een gemiddelde man meet 3 maal de lengte van zijn duim - het hart van een vrouw klopt sneller als dat van een man - vrouwen knipperen 2 maal meer met de ogen dan de mannen - vrouwen hebben dit bericht al lang gelezen... ... wanneer de mannen nog steeds de lengte van hun duimen staan te meten!
Bericht 450 van 718
laatste antwoord