annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

Dat is een ramp. Wie belt nu naar De Post en verwacht dat ze luisteren?:^O
Bericht 481 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Bericht 482 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

De eerste zin is wat een vrouw uitspreekt, De tweede is wat ze werkelijk bedoeld... Ja Misschien Nee Misschien Misschien Nee Het spijt me... Het gebeurt toch zoals ik wil. Wij willen... Ik wil... Doe wat je wilt Hier Ga je spijt van krijgen. We moeten praten... Ga rustig zitten, mondje dicht en luister wat ik op mijn hart heb... Ga maar. Ik wil niet dat je gaat. Ik ben niet boos. Natuurlijk ben ik boos. De keukenvloer begint te slijten Ik wil een nieuw huis. Ik wil eigenlijk nieuwe gordijnen. Ik wil nieuwe gordijnen, tapijt, meubels en een afwasmachine. Volgens mij hoorde ik iets Ik wil nog niet dat je in slaap valt. Hou je echt van me? Ik Ga je iets vertellen wat je niet leuk gaat vinden. Nog 2 minuutjes geduld Neem rustig de tijd het duurt nog wel een half uur. Vind je mij niet te dik? Zeg dat ik mooi ben. Je moet beter leren communiceren Hou je kop en luister. Ik schreeuw niet! Ja, ik schreeuw want Anders luister je niet!

Bericht 483 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

De eerste zin is wat een man uitspreekt, De tweede is wat hij werkelijk bedoeld... Ik heb honger. Ik heb honger. Ik heb slaap. Ik heb slaap. Ik ben moe. Ik ben moe. Zullen we naar de bioscoop gaan? Wil je met me naar bed? Mag ik je mee uit eten nemen? Wil je met me naar bed? Mag ik je opbellen? Wil je met me naar bed? Zullen we dansen? Wil je met me naar bed? Mooie jurk! Wil je met me naar bed en mag ik hem Dan van je lijf scheuren? Je bent zo gespannen, zal ik je masseren? Wil je met me naar bed? Ik verveel me Wil je met me naar bed? Ik hou van je Ik wil met je naar bed, en wel nu meteen! Ik hou ook van jou ja ja... En Dan wil ik nu met je naar bed. Laten we praten Ik wil je laten zien wat voor diepgaande persoon ik ben, en misschien wil je Dan wel met me naar bed. Wil je met me trouwen? Ik wil niet dat je het met een ander doet.

Bericht 484 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Hoe noem je een intelligente man in Nederland? Een toerist . sorry J-A :-x

Bericht 485 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Wat moet je een vrouw geven die alles heeft? Een man die haar toont hoe ze het moet gebruiken.

Bericht 486 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Hoe noem je een intelligente man in Nederland? Een toerist . sorry J-A :-x Sorry? Waarvoor? Ik snap de "mop" niet eens.

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 487 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O
Bericht 488 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Bij opgravingen in de Russische bodem tot op een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van 1000 jaar. De Russen trokken hieruit de conclusie dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen communicatienetwerk. Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezel netwerk in gebruik hadden. En dat zo`n 1000 jaar vóór de Russen... Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: Bij opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter , hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden. De Belgen concluderen hieruit dat 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.

m.

m.
Bericht 489 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O
Bericht 490 van 718
laatste antwoord