annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

:^O :^O

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 621 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

De meester staat voor zijn klas leerlingen. Allemaal gastjes van 8à9 jaar jong. Steekt er daar een marrokaantje zijn hand op en zegt aan de meester "ik wil Belg worden!" Zegt de meester : "wel Mohammed, als ge Uw best doet en eind deze trimester goede punten scoort moogt gij van mij Belg worden!" Mohammed doet zijn best en haalt goede cijfers. "Mag ik nu Belg worden?" vraagt hij. "Vanaf nu zijt ge nen Belg Mohammed en we gaan U Jesse noemen" antwoord de meester. De kleine gaat naar huis en toont trots zijn goed rapport aan zijn moeder. "Mohammed dat zijn hele goede punten" zegt zijn moeder. Waarop Mohammed "Ha nee hé mama, vanaf nu ben ik Belg en ik noem Jesse" Vader hoort dat en geeft Mohammed een mot op zijn gezicht. Later aan tafel vraagt moeder "Mohammed geef eens het brood door", "'t is Jesse mama" zegt de kleine. En weer krijgt hij een mot van zijn vader. 's Anderendaags komt Mohammed op school en de meester ziet dat Mohammed (Jesse) twee blauwe plekken in het aangezicht heeft. "Wat is er nu gebeurd Jesse?" vraagt hij. " Verdorie, ben nog maar één dag Belg en heb al ambras met die Marokkanen" zegt de kleine.
Bericht 622 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O :^O
Bericht 623 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Een nonnetje heeft na lang wikken en wegen eindelijk een vibrator aangeschaft en is dermate opgewonden dat zij het ding onmiddellijk wil uitproberen. Na de batterijen te hebben aangebracht zegt ze tegen haar speeltje: " Ge moet zo niet bibberen, 't is voor mij ook de eerste keer zenne !!!"
Bericht 624 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Een nymfomane loopt over straat en ineens krijgt ze toch zo'n verschrikkelijke zin in sex... Ze ziet niemand op straat, dus ze begint overal aan te bellen maar er doet niemand open. Ze loopt dan maar de kerk binnen alleen de priester is daar. 'Wat kan ik voor u doen, mijn kind?' 'Neem me, nu, ik houd het niet meer uit!' 'Maar ik ben priester...''Doet er niet toe, neem me nu!' De priester begint al zwaar te zweten, ze blijft aandringen. Ze kruipt op het altaar, kleedt zich uit en blijft smeken. 'Toe priester, neem me dan.' Ze begint zichzelf te strelen. De priester wordt wanhopig. 'Ik mag het echt niet, ik ben priester, ik heb de geloftes afgelegd.' 'Kan me niet schelen, ik ben zo heet, komaan, neem me dan.' Hij houdt het bijna niet uit en is radeloos. Hij draait zich naar het kruis en bidt: 'Jezus, help me, wat moet ik doen?' Jezus antwoordt: 'Maak me los IDIOOT !!!!!' forum smileysforum smileys
forum smileysforum smileys
Bericht 625 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O
Bericht 626 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O :^O :^O Een stomdronken man verlaat de bar en op de parking gekomen stopt hij bij de eerste wagen ...... en betast het dak : "D'as de mijne niet ." Bij de volgende wagen begint hij terug het dak te betasten .... en bralt "Da is em oek nie ". De parkingwachter bekijkt het schouwspel en vraagt tenslotte aan de man : "Waarom betast je het dak van die wagens, denk je zo je wagen te herkennen ?" Waarop de man antwoordt : "Da zal .. wel zijn , op de .... mijne staat een ... blauw zwaailicht ". . forum smileysforum smileys
Bericht 627 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O :^O :^O Op de morgen van de 1° november wordt een man wakker en kust zijn vrouw op haar borsten en haar vagina... Zegt de vrouw: 'Maar, allez...wat doe jij nu?' De man: 'Het is vandaag het feest van alle heiligen, dus ik kus alles wat me heilig is!' De vrouw staat de volgende morgen op en kust haar man op zijn penis... Zegt de man: 'Wat doe jij nu?' De vrouw: 'Wel, het is vandaag toch ‘herdenking van de doden' ?' . forum smileysforum smileys
Bericht 628 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

KIPPENMOP Een kippenkweker zit in zijn stamcafé naast een vrouw en bestelt een glas champagne. De vrouw kijkt op en zegt: "Kijk nu, ik bestelde ook net een glas champagne." "Wat een toeval", zegt de man, "want dit is 'n speciale dag voor mij. Ik heb iets te vieren." "Voor mij is het ook een speciale dag en ik ben ook aan het vieren, zegt de vrouw." "Wat een toeval," zegt de man. Als ze klinken vraagt hij: "En wat ben jij aan het vieren?" "Wel, mijn echtgenoot en ik proberen al lang een kind te krijgen en vandaag vertelde mijn dokter dat ik zwanger ben." "Wat een toeval", zegt de man. "Ik ben een kippenkweker". Jarenlang waren mijn kippen onvruchtbaar, Maar vandaag zijn ze eindelijk bevruchte eieren beginnen leggen." "Dat is groot nieuws", zegt de vrouw. "En hoe werden je kippen vruchtbaar?" "Ik veranderde van haan." antwoordt hij. Zij lacht eens en zegt: "Wat een toeval" . forum smileysforum smileys
Bericht 629 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O Mijn vrouw gaf een tip voor wat ze wenste voor haar volgende verjaardag. Ze zei: Ik wil iets met punch dat van 0 naar 130 gaat in 3 seconden. Ik kocht haar een weegschaal. Toen is de ruzie begonnen... forum smileysforum smileys
Bericht 630 van 718
laatste antwoord