annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Dat zijn ze ;) duizendmaal dank!
Bericht 281 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Ik zat nl gisteravond in gezelschap en had het begin en de pointe van de 2 goed in m'n hoofd. Het stuk ertussenin daarentegen ... Maar ik was al beginnen vertellen loool en dus vertelde ik ze zoals m'n opening cf above met de afsluiter: 'I'll send you the link ' ;) Grote hilariteit alom, maar nu kan ik ze sturen. Dank dank dank!
Bericht 282 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Graag gedaan ! Hoewel ik jouw manier van vertellen met afsluiter I 'll send you the link ook wel steengoed vind :^O
Oef!!!Gelukkig staat hier vandaag GEEN onzinnige slogan!!!

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 283 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

een belg gaat naar afrika voor zakenreis en komt daar een afrikaan tegen, hij is curieus van aard dus vraagt aan een afrikaan "is het waar dat alle afrikaanse of zwarte mensen zone grote zwarten dinges hebben?" de afrikaan "ja" de belg zegt "hoe doen ze dat dan is dat genetisch of zo?" "nee" zegt de afrikaan,"als we klein en pas geboren zijn dan binden ze daar een klein gewichtje aan en zo groter nagelang we groter worden tot we volwassen zijn" "ah da ga ik ook eens proberen maar helpt het nog als je al 40 bent?" zegt hij tegen de afrikaan? "ik heb er geen idee van maar begin maar met iets kleiner en groter nagelang je denkt dat het misschien lukken zal??"zegt de afrikaan terug, zo gedaan en gezegt, 5 maand later moet de belg terug in afrika zijn voor zaken en komt hij terug de afrikaan tegen, "en" zegt de afrikaan "is het gelukt?" de belg zegt misnoegd" "groter is hij er niet van geworden maar wel zwart"
Bericht 284 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

;-)Gelijkenis met bekende & onbekende personen of naamgenoten is louter toevallig, mocht iemand zich door deze posting beledigd en of aangesproken voelen dan wensen wij ons hiervoor op voorhand te verontschuldigen. Roger & chrisje Jantje logeert deze week bij oma. Tijdens deze logeerpartij was oma niet zo lekker geworden en was even langs de dokter geweest die haar een aantal zetpillen had gegeven. Thuis gekomen kwam ze tot de conclusie dat ze zelf niet meer bij haar gaatje kon komen. Ze riep Jantje bij zich en vroeg of hij oma kon helpen met het plaatsen van de zetpil. Ze legde Jantje eerst uit dat een vrouw twee portemonneetjes heeft en dat hij het pilletje in een van de twee gaatjes moet stoppen. Waarop Jantje naar achteren loopt en heel onschuldig tegen oma zegt: Oma, moet ie in dat bruine portemonneetje of in die valies waar die kale kip uit hangt? :^O :^O :^O
forum smileysforum smileys
Bericht 285 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Ik vind het weer geweldig. Twee Belgen en een Nederlander zitten samen in dezelfde treincoupé. Die Belgen willen die Hollander wel eens een poets bakken. Een van die Belgen staat op en doet alsof hij heel hard aan de noodrem trekt, hij draait zich om naar zijn vriend en zegt: daar krijg je toch geen beweging in Zegt zijn vriend: ga eens opzij en laat mij eens proberen Die slaat zijn beide handen eromheen en doet alsof hij er met zijn volle gewicht aanhangt nee hoor, zegt hij, daar is geen beweging in te krijgen Die Hollander zegt: moet ik eens proberen of het lukt? ga je gang, zeggen die Belgen Hij staat op en geeft een keiharde ruk aan de noodrem, natuurlijk staat de trein direkt stil Even later komt de kaartjesknipper met een boos gezicht binnen en vraagt: welke gek heeft er hier aan de noodrem getrokken? waarop die Nederlander vol trots antwoordt: ik, en met één hand!!
Bericht 286 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

MOP VAN DE DAG

Waargebeurd. Sta ik aan de rode lichten naast een andere wagen. Mijn collega naast mij doet het raam van de wagen open. De chauffeur van de wagen naast mij opent nieuwsgierig ook zijn raam (dacht waarschijnlijk dat mijn collega iets wilde zeggen) Mijn collega daarop droogjes...."ook een scheet gelaten!" En toen was het groen licht.:^O
Bericht 288 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Nog zo ene...en met dezelfde collega. Rijden we op de buitenbaantjes in de omgeving van Aalter. Staat er aan de kant van de weg een bord met de tekst "Vers geplukte aardbeien te koop 500m". Vraagt mijn collega om af te remmen. Ik denk dat hij wat aardbeien wil kopen en stop aan het kraampje waar enkele mensen bezig zijn met het kopen van aardbeien. Draait mijn collega het raampje open en roept "ge moe hier geen aarebezen kopen zulle, 't zijn slechte, heb er gisteren ook gekocht!" Ikke het pinklicht aan en als de bliksem weg. Naast mij enen die in een deuk ligt van plezier.....verdomme!
Bericht 289 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Zegt een man tegen de dokter: 'Ik heb enorme buikpijn!' 'Geen probleem.' Zegt de dokter. 'Ik zal een suppootje toedienen,buig je maar voorover.' De man buigt voorover en de dokter dient het suppootje toe. De dokter geeft hem een tweede suppo mee om 's avonds zelf op te steken. Die avond probeert de man om de suppo op te steken maar slaagt er niet in. Hij roept zijn vrouw. Z'n vrouw legt één hand op zijn schouder en steekt de suppo in zijn achterste. 'MILJAARDE!' Roept de man luidkeels. 'Wat is er, heb ik je pijn gedaan?' Vraagt de vrouw verschrikt. 'Nee..' Antwoordt hij, 'Maar ik moet er plots aan denken dat de dokter vanmorgen zijn beide handen op mijn schouders legde!'
Bericht 290 van 718
laatste antwoord