annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

Dit is het verhaal van een echtpaar dat al 26 jaar gelukkig getrouwd was. De enige irritatie in hun huwelijk was de echtgenoot zo'n vreselijke gewoonte had om 's ochtends bij het ontwaken vreselijk harde en stinkende scheten in bed te laten. Het geluid maakte zijn vrouw wakker, de geur sloeg op haar ogen en zorgde ervoor dat ze telkens boven de lakens naar lucht moest happen. Elke ochtend smeekte ze hem weer om te stoppen omdat ze er ziek van werd. Hij zei dat hij er niet mee kon stoppen omdat het een natuurlijke gewoonte was. De vrouw zei dat hij maar eens naar een dokter moest gaan omdat ze bezorgd was dat hij op een dag z'n ingewanden eruit zou schijten. Jaren gingen voorbij en de man ging maar door met zijn vervelende gewoonte. Tot op Kerstochtend de vrouw een kalkoen aan het bereiden was voor het kerstdiner. De man lag boven in zijn slaapkamer nog te slapen. De vrouw had de ingewanden uit de kalkoen gehaald en in een schaal gedaan en opeens kwam er een gemene gedachte in haar naar boven. Ze pakte de schaal en ging naar boven waar haar echtgenoot nog lag te slapen. Langzaam trok ze de lakens en zijn pyjamabroek naar beneden en ledigde de schaal met kalkoeningewanden in zijn broek. Even later hoorde ze haar echtgenoot wakker worden met het gebruikelijke lawaai van zijn scheten,gevolgd door een bloedstollende kreet en het geluid van voetstappen naarde badkamer. De vrouw kon zichzelf niet meer inhouden en rolde over de keukenvloer van het lachen. Ongeveer twintig minuten later kwam de man naar beneden in zijn met bloed besmeurde pyjamabroek met een hysterische blik in zijn ogen. De vrouw beet op haar lippen terwijl ze hem vroeg wat er aan de hand was. 'Schat,' zei hij, 'je had gelijk! Al die keren dat je me waarschuwde, en ik wilde maar niet naar je luisteren!' 'Wat bedoel je?' zei de vrouw. 'Nou, jij zei altijd al dat ik op een dag mijn ingewanden eruit zou schijten en vandaag is dat gebeurd... Maar met de hulp van God, een flinke hoeveelheid Vaseline en deze twee vingers, heb ik het er weer terug in kunnen stoppen!!' GRRRtz Roger
Bericht 291 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

De Belastingdienst Er loopt een vent het belastingkantoor binnen. 5 Minuten later komt ie spiernakend naar buiten. Zijn maat ziet dat toevallig en vraagt wat er is gebeurd. 'Kut-belastingdienst' zegt hij, "ze hebben me gewoon letterlijk en figuurlijk helemaal uitgekleed". "Verdomme", zegt zijn maat, "ik moet er nu ook naar toe, maar ik zal ze wel hebben, ik kleed me nu al uit". Afijn, hij loopt spiernakend het belastingkantoor binnen. 5 Minuutjes later komt hij weer naar buiten. Hij had een blinddoek om, een platgenepen closetrolletje in zijn kont en een touwtje om zijn leuter. "Wat hebben ze toch met jou gedaan" zegt zijn maat. "Nondeju", zegt ie, "bij mij hebben ze ook nog het gas, water en licht afgesloten".
Bericht 292 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

MOP VAN DE DAG

Josef reed terug naar huis van één van zijn zakenreisjes in Noord- Arizona en zag een oude Navajo-indiaan langs de kant van de weg lopen. Daar de trip lang en saai was, stopte hij de auto en vroeg aan de oude Navajo-indiaan of hij hem een lift kon geven. Met een stille hoofdknik van "dankje" stapte de oude man in de auto. Verdergaand met de trip, probeerde hij een gesprek op gang te brengen... De oude man zat stil en zei niets, maar keek met intense aandacht naar ieder detail in de auto, tot zijn aandacht getrokken werd door een bruine papierenzak op de zitting naast Josef. 'Wat zit er in die zak?' vroeg de oude man. Josef keek naar de bruine zak en zei : 'het is een fles wijn die ik gekregen heb voor mijn vrouw.' De Navajo-indiaan was even stil. Toen sprekend met stille wijsheid, zei hij: 'Goeie ruil ............ '

Bericht 294 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Een drukke Ryanair vlucht is geannuleerd. Een hostess is bezig met het her boeken van een lange rij passagiers. Plotseling duwt een boze passagier zich zijn weg naar haar desk. Hij kletst zijn ticket op de desk en zegt : "Ik MOET op deze vlucht zitten en het MOET eerste klas zijn!!!." De hostess antwoordt : "Sorry meneer, ik zal u met veel plezier helpen, maar deze mensen zijn voor u, dus als u achteraan wil aanschuiven dan zal ik u straks met veel plezier helpen." De passagier is niet onder de indruk. Hij schreeuwt luid zodat ook de andere passagiers hem kunnen horen : "HEBT U ER ENIG IDEE VAN WIE IK BEN?!!" De hostess neemt met een glimlach haar intercom : "Mag ik uw aandacht alstublieft," galmt haar stem door de volledige vertrekhal, "we hebben een passagier aan Gate 14, DIE NIET WEET WIE HIJ IS. Als iemand hem kan helpen om zijn identiteit terug te vinden, gelieve naar Gate 14 te komen." Terwijl de mensen in de rij achter hem beginnen te lachen, roept de man razend naar de hostess : "'FUCK YOU!!!" Zonder verpinken, glimlacht ze en zegt : "Het spijt me, meneer, maar daar zult u ook moeten voor aanschuiven..." :^O

Bericht 295 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Drie Vrouwen: één getrouwd, één verloofd en één minnares zijn aan het chatten over hun relaties en besluiten alle 3 hun mannen te verrassen. Ze zullen die avond alle 3 een leren cape dragen met een bodystocking in SM stijl eronder en een masker over hun gezicht. Na een aantal dagen spreken de 3 vrouwen elkaar weer. De verloofde vrouw vertelt: "De vorige avond toen mijn verloofde thuis kwam vond hij me, in de leren cape, bodystocking en het masker, op de bank. Hij zei: jij bent de vrouw van mijn dromen, ik hou van jou. Toen hebben we de hele nacht sex gehad." De minnares vertelt: "Oh Ja! De vorige avond heb ik met mijn minnaar op zijn kantoor afgesproken. Ik had het masker over mijn ogen, de leren cape en de bodystocking aan. Toen hij de cape opende zei hij geen woord. We hadden alleen hete heftige sex de hele nacht. De getrouwde vrouw vertelt: "De vorige avond heb ik de kinderen naar mijn moeder gebracht. Ik heb de leren cape, de bodystocking, en het masker aangedaan. Mijn man kwam van zijn werk thuis, ging op de bank zitten en pakte de afstandsbediening van de tv en een biertje en zei toen: "EN BATMAN, WAT ETEN WE?"
Bericht 296 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O :^O :^O Zalig mopke Een man klaagt tegen zijn vriend."Mijn elleboog doet echt pijn, ik denk dat ik maar eens naar de dokter moet". Zijn vriend antwoordt: "Nee, dat hoeft niet. In de supermarkt staat nu een computer die sneller en goedkoper een diagnose kan stellen!". "Je plaats enkel een urinestaal in die computer en die vertelt je onmiddellijk wat er met jou aan de hand is en hoe je het kunt verhelpen! En dat maar voor ene euro. De man denkt, hierbij heb ik niets te verliezen en hij vulde een potje met urine en ging naar de supermarkt. Bij de ingang vond hij de computer. Hij goot het urinestaal in de machine en stak een euro in de daarvoor bestemde gleuf. De computer maakte verschillende geluiden allerlei lichtjes begonnen te flitsen. Na een poosje gleed een smal strookje papier uit de automaat met daarop devolgende tekst: U hebt een TENNISELLEBOOG. Hou de arm enkele dagen warm en vermijd zwaar werk. Binnen twee weken zal de pijn verdwenen zijn. Later op de avond, denkend aan de snelheid waarmee de technologie evolueert en hoe deze machine de medische wereld in de toekomst zal beïnvloeden, begint de man zich af te vragen of hij het apparaat niet in de war zou kunnen sturen. Hij besluit het er op te wagen........ Hij mengt wat afwaswater met een staaltje van de uitwerpselen van de hond, samen met de urinestaal van zijn vrouw en zijn dochter. Om het af te werken masturbeert hij nog eens in het mengsel, sluit het potje af en schudt alles goed door elkaar. Hij snelt naar de supermarkt en giet het mengsel in de machine, steekt een euro in de gleuf en wacht geduldig af.... De computer maakt weer dezelfde geluiden en print na een tijdje de volgende analyse: Uw leidingwater bevat te veel kalk. Koop een waterverzachter !!! Uw hond heeft wormen. Geef hem vitamines !!! Uw dochter is aan de drugs. Help haar met een ontwenningskuur !!! Uw vrouw is zwanger en u bent niet de vader. Zorg voor een goede advocaat !!! En als u niet stopt met masturberen, zal uw tenniselleboog nooit genezen!!! GRRRtz Roger
forum smileysforum smileys
Bericht 297 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O Blij dat ik efkes hier kan komen tussen al mijn miserie met elecriciteit in huis! Bedankt Roger: toch eens gelachen :-x

Photobucket Ik mis mijn oude ebay: die feedback berekening is niet eerlijk...

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 298 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O
Bericht 299 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Een Belg zegt aan zijn Hollandse vriend: "Ik ken een truukje om gratis te gaan eten." "Fantastisch zeg," zegt de hollander, hoe doe je dat?" "Ik ga naar een restaurant, zet mij neer en ik bestel een voorgerecht, een hoofdschotel en een dessert, dan neem ik mijn tijd met een koffie en een cognac. Vervolgens wacht ik tot sluitingstijd. Als bijna alle stoelen op de tafels staan komt natuurlijk de ober vragen of ik wil afrekenen. Dan zeg ik hem: "Maar ik heb al afgerekend met uw collega die reeds vertrokken is." En klaar is Kees." "Geweldig, gaan we dat morgen eens uitproberen?" vraagt de holandse vriend. Zoals afgesproken gaan ze 's anderendaags op restaurant en alles verloopt zoals verwacht. Tegen het sluitingsuur komt de ober en vraagt of ze willen afrekenen. De Belg antwoordt: "Excuseer, maar wij hebben al betaald aan uw collega die reeds vertrokken is." Waar de Hollander aan toevoegt: "En we wachten nog altijd op ons wisselgeld!"
Bericht 300 van 718
laatste antwoord