annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

Allez nog één ]:) Onze Filip woont al 10 in Oostende. Die morgen gaat hij zoals gewoonlijk weer op het strand wandelen, als hij daar een mastadont van een schelp vind. Hij breekt die open en bevrijdt hiermee een Genie (goede geest). "Bedankt", zegt die, "Ik zat hier al maanden in die schelp gevangen. Ik ben almachtig. Als beloning mag je een wens doen". "Awel", zegt Filip, "Ik woon hier in Oostende, maar ik werk in Londen. Iedere dag met de boot de Noordzee over, begint met wel wat tegen te spannen. Kunt ge geen autosnelweg laten verschijnen vanop de dijk van Oostende dwars over de Noordzee helemaal tot in Londen. "Hola", zegt die Genie, "Ik ben wel machtig, maar niet zo machtig. Heb je geen andere wens?". "Awel ja", antwoordt Filip, "Ik ben vrijgezel. Ik zou graag een vrouw hebben die aan volgende eisen voldoet: * Blond * Knap * Intelligent * Gevoel voor humor * Ze moet goed kunnen koken * Een neus hebben voor zaakjes op Ebay * Niet te dik, niet te dun * Ze moet goed kunnen omgaan met kinderen * Goed in bed "Stop, stop, stop", zegt die Genie, "Die autosnelweg moet dat met of zonder verlichting zijn?" PS: Ik ben ook vrijgel. Mocht er een dame zich in dit profiel herkennen, dan mag ze zich steeds aanbieden. Ze moet niet blond zijn 😉
Bericht 331 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Bericht 332 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Bericht 333 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Bericht 334 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Uit mijn mailbox : Stuur deze brief naar de belastingen en u bent er van af Aan de Belastingdienst Geachte mevrouw, meneer, Hierbij wil ik u laten weten dat ik mijn abonnement op uw 'dienst' op wil zeggen. Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen. De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar en eerlijk gezegd heb ik het meestal ook te druk om de door u toegestuurde lectuur, die veelal niet echt duidelijk is en bijzonder veel tijd en energie van de abonnee vergt, door te nemen. Mede hierop gelet lijkt het continueren van een dergelijk abonnement, in deze toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig. Hierbij verzoek ik u dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit uw bestanden te verwijderen en mij niet langer te vervelen met uw duidelijk herkenbare enveloppen. Eventueel toch nog toegestuurde facturen voor de periode na 01-08-2008 zullen dan ook niet meer worden voldaan. Met vriendelijke groeten,
If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

Bericht 335 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O K'heb hem gecopyd en zal hem ten gepaste tijd doorsturen :^O forum smileysforum smileys
forum smileysforum smileys
Bericht 336 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

sinaai je kan ze ook nog op de robinsonlijst laten zetten:^O
Bericht 337 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Ik sta allang op de Robinsonlijst, elm, maar dat schijnt hier niet te helpen.

Bericht 338 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

😮 ?:|Wat is de Robinsonlijst ????:-x
Bericht 339 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Die promotie, dat is een goeie mop ! :^O

m.

m.
Bericht 340 van 718
laatste antwoord