Allez nog één ]:)
Onze Filip woont al 10 in Oostende. Die morgen gaat hij zoals gewoonlijk weer op het strand wandelen, als hij daar een mastadont van een schelp vind. Hij breekt die open en bevrijdt hiermee een Genie (goede geest). "Bedankt", zegt die, "Ik zat hier al maanden in die schelp gevangen. Ik ben almachtig. Als beloning mag je een wens doen".
"Awel", zegt Filip, "Ik woon hier in Oostende, maar ik werk in Londen. Iedere dag met de boot de Noordzee over, begint met wel wat tegen te spannen. Kunt ge geen autosnelweg laten verschijnen vanop de dijk van Oostende dwars over de Noordzee helemaal tot in Londen.
"Hola", zegt die Genie, "Ik ben wel machtig, maar niet zo machtig. Heb je geen andere wens?".
"Awel ja", antwoordt Filip, "Ik ben vrijgezel. Ik zou graag een vrouw hebben die aan volgende eisen voldoet:
* Blond
* Knap
* Intelligent
* Gevoel voor humor
* Ze moet goed kunnen koken
* Een neus hebben voor zaakjes op Ebay
* Niet te dik, niet te dun
* Ze moet goed kunnen omgaan met kinderen
* Goed in bed
"Stop, stop, stop", zegt die Genie, "Die autosnelweg moet dat met of zonder verlichting zijn?"
PS: Ik ben ook vrijgel. Mocht er een dame zich in dit profiel herkennen, dan mag ze zich steeds aanbieden. Ze moet niet blond zijn 😉