annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid
De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

omaboubou
Community-lid
Neen: voor 1 keer komen de kopers op de eerste plaats ;-) X-(

Photobucket Ik mis mijn oude ebay: die feedback berekening is niet eerlijk...

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 341 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Insiders beweren dat de crisis bij Fortis veroorzaakt werd door het feit dat Miet Smet haar Voorhuwelijks-Sparen rekening heeft leeggehaald.:-)
If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 342 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Martens is getrouwd met een Mietje.

m.


m.
Bericht 343 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

elmo!2140
Community-lid

MOP VAN DE DAG

😉 Bedankt Elmo ik heb mij direct ingeschreven, ik ben eens benieuwd of het iets uithaald. GRRRtz Roger & Chrisje
Bericht 345 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

elmo!2140
Community-lid
Wanneer je in januari 2007 voor € 1000,-- aandelen hebt gekocht van Dexia heb je vandaag nog € 36,-- Wanneer je in januari 2007 voor € 1000,-- aandelen hebt gekocht bij Fortis heb je vandaag nog € 18,-- Wanneer je in januari 2007 voor € 1000,-- aandelen hebt gekocht bij Agfa Gevaert heb je vandaag nog € 100,-- Wanneer je echter dit jaar voor € 1000,-- volle bakken bier hebt gekocht en dus voor € 1000,-- verzopen hebt, heb je vandaag nog statiegeld ter waarde van € 390,-- Dus : de hele dag in de luie stoel naar de TV kijken, met een flesje bier in je hand levert het meeste op! Schol!! Uw beleggingsadviseur
Bericht 346 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

😞 :_| Dat gekl..t met die veiligheidscertificaten geraakt precies niet opgelost daar op het bureautje bij e-bay. Zou er daar nog wel iemand zitten die iets of wat van IT kent. Voor mij is dit de mop van de dag :_| :_| :_| GRRRtz Roger
Bericht 347 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

omaboubou
Community-lid
:^O:^O da's ne goeie ..... Ga dan eens kijken op sites waar je wel binnen kan peachke ;-)

Photobucket ebay is niet meer wat het was, gedaan met de fun

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 348 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

321vendu
Community-lid
Heb hetzelfde hier sinds een goeie week. Ik had eerder het gevoel dat het met een update van Windows Live One Care te maken had - na de laatste update sloeg de eBay Forum Page tilt - er wordt afgeraden van het bezoek van de forum pagina uit veiligheidscertificaat-overwegingen. Maar ik sla de goede raad in de wind en klik stug doorlool Don't I just LOVE that!
Bericht 349 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Ik geraak hier alijd wel binnen, als ik op OK klik van dat certificate dinges, waarschijnlijk wordt mijn account dan gehakt ? ;-)

m.


m.
Bericht 350 van 718
laatste antwoord