annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

"Mijn pagina" op eBay.

Tiens, 't is al wel even geleden dat ik die pagina checkte, maar nu is ze pleite, precies.
Sinds wanneer ?


reKupnet @ eBay
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

"Mijn pagina" op eBay.

waar is mijn vertrouwde pagina vinden wat je zoek amaai
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

"Mijn pagina" op eBay.

Sinds 1998 actief op eBay.
De eerste vergaderingen nog in Antwerpen meegemaakt.
Verhuis meegemaakt van Nederland naar Brussels kantoor, dat ondertussen terug opgeheven is.
De kracht van eBay, lag in de community...

En dat is dus niet meer zo, blijkbaar.

Herhaal ik mijn vraag:

Sinds wanneer zijn die persoonlijke pagina's afgeschaft ?

 


reKupnet @ eBay
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

"Mijn pagina" op eBay.

Ik zou het niet weten Erwin.

Er verandert hier continu vanalles.

Nu weer de Community die quasi niet meer vindbaar is...

1 van de zaken waar eBay zich altijd op beroept, is communicatie...

Wel, deze is de laatste tijd wel heel erg ver te zoeken bij eBay zelf.

Vroeger (het lijtk wel al van in de middeleeuwen geleden) stuurde ebay nog een berichtje rond wanneer er wijzigingen aan de site uitgevoerd werden, nu doen ze dit al geruime tijd niet meer...

Maar wees gerust, als het kostenplaatje zal verhogen, zullen ze dit wel sturen... hoop ik toch... want ze zijn dit verplicht om hun gebruikers op de hoogte te brengen over dergelijke wijzigingen




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

"Mijn pagina" op eBay.

 

AUB Erwin, hieronder de mededeling van 25/02/2014 waarin dit aangekondigd stond...

Ik heb dit teruggevonden in het archief

 

 

***Aanstaande wijzigingen aan de pagina Over mij - geef uw eBay-profiel nu een persoonlijke toets***


25 februari 2014 | 12.49 uur

Hallo,

De eBay-profielen die vorig jaar werden aangekondigd, zijn de nieuwste en beste manier om met andere leden in contact te treden en uw expertise en bedrijf in de kijker te zetten.

Vanaf 2 juni is de pagina Over mij niet meer beschikbaar en vanaf 17 maart kunt u geen nieuwe pagina's Over mij meer maken of bestaande pagina's wijzigen. Als u uw nieuwe eBay-profiel nog niet hebt voltooid, is het dus nu de hoogste tijd!

U kunt uw eBay-profiel openen door naar www.benl.ebay.be/usr/unsername te gaan of door eerst op uw gebruikersnaam in de linkerbovenhoek van uw startpagina te klikken en vervolgens op uw gebruikersnaam die in het eerste gedeelte van de keuzelijst verschijnt. Meer weten over het voltooien van uw profiel en wat de pagina allemaal te bieden heeft?

We hopen dat u uw nieuwe eBay-profiel zult bijwerken. En zoals altijd, bedankt om eBay te gebruiken!

Met vriendelijke groet

Het eBay-team

 




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 5
laatste antwoord