annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaling via postwissel, kascheque, Western union..

Ik zou een betaling willen doen in de VS, maar de vorige keer waren de bankkosten zeer hoog. Nu krijg ik de mogelijkheid via postwissel of kascheque? Postwissel is dat dan via Western Union, zouden daar veel kosten op zijn en is dat betrouwbaar, ik weet niet wat dat is of hoe dat werk? Iemand ervaring mee.
Bericht 1 van 43
laatste antwoord
42 ANTWOORDEN 42

Paying US sellers..

www.auctionchex.com.

:-)
Bericht 21 van 43
laatste antwoord

hallo ik ben hier nieuw op ebay weet er iemand hoe ik via postwissel betaal?
en hoe kan ik een bedrag overschrijven naar iemand zonder dat ik zijn rekening heb?
en hoe weet ik dat ik zeker mijn product ontvang na betaling?

groetjes samah
Bericht 22 van 43
laatste antwoord

Weet er iemand hoeveel de bijkomende kosten bedragen om een postwissel te verzenden?
Bericht 23 van 43
laatste antwoord

heej
ik moet betale aan de verkoper in engeland,
hoe doe ik dit het best? en hoe werkt postwissel enzo..?
thx!
Bericht 24 van 43
laatste antwoord

Is er al meer nieuws om paypal te linken aan je bankrekening? Eind 2007/begin 2008 zou het moeten kunnen zei men.
Bericht 25 van 43
laatste antwoord

Ik vermoed dat wat Paypal wil (om betalingen via je Paypalrekening automatisch af te halen van je Belgische bankrekening) niet mogelijk is.

Omgekeerd is het zo dat ze bij Paypal niet aanvaarden dat een creditcard die gekoppeld is aan je Paypal uitgegeven werd in een ander land dan waar je woont. Die regel zou in overtreding kunnen gezien worden met de Europese Richtlijnen. -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 26 van 43
laatste antwoord

Hallo,

Ik heb zojuist iets gekocht in amerika. Ik dacht, even paypallen en ik heb mn plicht weer gedaan voor vandaag. Niet dus. Mevrouw werkt alleen met paypal in amerika en weigerd dit te doen met andere landen. Ze zegt, stuur het maar op via de mail, maar ik ben hier wat huiverig voor. Ik heb naar haar bankgegevens gevraagd, maar ook dit weigerd ze. Ze begon ook direct met een nare toon te mailen. Wat zal ik nu doen?

Groetjes,
Leendert
Bericht 27 van 43
laatste antwoord

Mevrouw werkt alleen met paypal in amerika en weigerd dit te doen met andere landen.
PayPal is PayPal.
Stuur zeker géén geld op in een brief.
Amerikanen geven zelden of nooit hun bankrekeninggegevens
vrij op internet.(geen discussie hierover s.v.p.)
Mailen met een rare toon? Beleefd antwoorden en communiceren, dat moet bespreekbaar zijn toch?
Bericht 28 van 43
laatste antwoord

Hallo

kan iemand mee helpen aub. ik ben nieuw en ik wil een paypal acount maken maar ik heb geen krediet kaart, kan dat met gewoone bankrekening ook?
Bericht 29 van 43
laatste antwoord

U kan altijd een PayPal account aanmaken en betalingen ontvangen. Doch om betalingen te versturen moet uw Saldo toereikend zijn of uw account gekoppeld zijn
aan een credit card.

PayPal biedt momenteel niet de mogelijkheid om fondsen toe te voegen via uw Belgische bankrekening.

Wanneer u een betaling doet, schrijft PayPal het bedrag af van de creditcard van de koper en schrijft het bedrag direct bij op de PayPal-rekening van de verkoper.
Bericht 30 van 43
laatste antwoord