annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra verzendkosten?

Ik heb gekocht in China. Heb netjes betaald via overschrijving,verzendkosten inbegrepen. Nu vraagt de verkoper nog eens 100 USD voor verzendkosten. Kan hij dit zomaar doen? Ik heb immers al verzendkosten betaald. Hij wil m'n pakket niet verzenden voor ik die kosten betaald heb en ik wil niet betalen voor ik het object heb. Dit is de eerste keer dat ik iets koop op ebay en weet niet wat te doen. Kan iemand mij vertellen wat ik het best kan doen?
Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

Extra verzendkosten?

Dit is pure oplichting hoor.
Kan u de betaling niet via uw bank annuleren ?
Bericht 2 van 23
laatste antwoord

Extra verzendkosten?

En uw verkoper lkboim ( juist? ) is momenteel ook niet meer actief op Ebay. ( weer een slachtoffer van die Chinese maffia :_| )
Bericht 3 van 23
laatste antwoord

Extra verzendkosten?

De betaling kan niet meer geannuleerd worden. De verkoper is inderdaad Ikboim. Ik ben dus m'n geld kwijt? Kan ik er nog iets aan doen? Hij stuurt nog wel bijna alle dagen een mail om te vragen of ik die 100 USD wil betalen. Betalen doe ik niet hoor.
Bericht 4 van 23
laatste antwoord

Extra verzendkosten?

Neen, zeker en vast niets bijbetalen ! Eventueel de gegevens van de verkoper , naam, adres en bankrekeningnummer aan je lokale politie doorgeven mocht je het object niet ontvangen ( wat zeer waarschijnlijk is )en een klacht indienen bij customer suport. Maar aangezien je niet via paypal betaald hebt zullen zij je ook niet verder kunnen helpen vrees ik.

Bericht 5 van 23
laatste antwoord

Extra verzendkosten?

Ik zou toch eens naar je bank gaan en de hele situatie uitleggen en er op staan dat ze je de betaling terugboeken. ( misschien zit er een heel vriendelijk iemand die dat toch voor je kan doen ? )

In elk geval nooit geen overschrijvingen doen naar China, altijd paypal hiervoor gebruiken en dan nog.. een laptop voor die prijs ? Jammer dat er niet eerder een lichtje is gaan branden bij je.
Bericht 6 van 23
laatste antwoord

Extra verzendkosten?

Ik heb juist naar de bank gebeld en had een vriendelijk iemand aan de lijn. Ze gaat haar best doen om de betaling terug te boeken. Ik hoop dat het lukt.
Ik vond het een koopje,ik dacht dat ebay wel veilig zou zijn,maar dat is dus niet altijd het geval,zoals ik al meer gelezen heb. Ik heb nu m'n les wel geleerd en kijk voortaan goed uit wat en van wie ik koop.
Alvast bedankt voor de goede raad. Ik zal laten weten of de bank mij kan helpen.
Bericht 7 van 23
laatste antwoord

Extra verzendkosten?

Typisch geval van oplichting! Alle knipperlichten van fraude waren aanwezig!
- Verkoper ingeschreven in Zweden.
- Verzenden vanuit China.
- Feedbackprofiel onbetrouwbaar ( Alle feedback werd gekocht via 0.01 veilingen )
- Iets kopen aan een spotprijs ' Alles iets te mooi is om waar te zijn !!)

Moraal van het verhaal : Volgende keer eerst de vraag stellen op de prikborden alvorens geld naar China te versturen.
Bericht 8 van 23
laatste antwoord

Extra verzendkosten?

De eerste keer dat ik iets koop op ebay en direct in het zak gezet!! Maar het voordeel is wel dat ik m'n les geleerd heb. Overal het positieve in zien hé.
Gelukkig heb ik niet al te veel betaald.
Dus eerst hier raad komen vragen en dan pas in het buitenland kopen?
Bericht 9 van 23
laatste antwoord

Extra verzendkosten?

Lees hier de uitgebreide eBay tips over veilig kopen, veilig betalen, etc. en bekijk eventueel het filmpje:
http://pages.benl.ebay.be/benl/hubs/security/index.html

Mvg. Edina

All right, don’t panic.
I’m here, everything under control.

Mvg. Edina

"All right, don’t panic. I’m here, everything under control."

Bericht 10 van 23
laatste antwoord