annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra verzendkosten?

Ik heb gekocht in China. Heb netjes betaald via overschrijving,verzendkosten inbegrepen. Nu vraagt de verkoper nog eens 100 USD voor verzendkosten. Kan hij dit zomaar doen? Ik heb immers al verzendkosten betaald. Hij wil m'n pakket niet verzenden voor ik die kosten betaald heb en ik wil niet betalen voor ik het object heb. Dit is de eerste keer dat ik iets koop op ebay en weet niet wat te doen. Kan iemand mij vertellen wat ik het best kan doen?
Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

Extra verzendkosten?

Blijven dromen...

Oplichters zijn met je geld weg.
Die sturen echt niks op hoor.

Everything You Always Wanted to Know About PayPal But Were Afraid to Ask...

http://forums.ebay.com/db2/forum.jspa?forumID=97
Bericht 21 van 23
laatste antwoord

Extra verzendkosten?

Net zoals vele andere ben ik ook steeds op zoek naar voordelige koopjes.
De posts betreffende de aankopen uit de aziatische landen en dan voornamelijk China en Hongkong heb ik allemaal gelezen en veel uit geleerd.

Toch is er volgens mij een lichtpuntje in deze zaak,ik ben namelijk op een soort van "Ebay" gevallen in China.
Let op deze heeft niks te maken met de Ebay die voor ons zo bekend is.

Zij hanteren evenwel ook een feedbacksysteem,zodat men kan zien of een verkoper al dan niet degelijk is.

Deze site werkt volgens dit sysyteem :
1 u bestelt
2 de betaling wordt overgemmakt aan de site
3 verkoper stuurt het Item op
4 bij ontvangst keurt u het Item
5 OK ? site betaalt de verkoper en niet eerder

blijft nog altijd het probleem van de Belgische douane.

Maar indien men goederen kan kopen aan een schappelijke prijs en men calculeert 30 % inklaringskosten bij dan is het aan u om te beslissen of er nog genoeg winst uit te halen valt ,bovendien wordt er op de site door de verkopers uidelijk aangegeven of het op copy's gaat of de real thing en dit is dan ook aan de prijzen te merken.

Zo was ik daar aan het kijken naar een PS 3,die kosten daar evenveel als hier en soms meer !!

site is DHgate

Meestal gaat het hier wel om grotere aankopen,maar er zijn er ook tussen die kleinere aankopen aanvaarden.
Misschien de moeite waard om daar eens een kijkje te gaan nemen.

paypal / Visa / banktransfer worden aanvaardt.

succes?:|
Bericht 22 van 23
laatste antwoord

Extra verzendkosten?

blijft nog altijd het probleem van de Belgische douane.
Ja, en dat zou wel eens groter kunnen zijn dan je denkt, omdat er veel namaakprodukten verkocht worden.
Geef DHgate scam eens in in google...

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 23 van 23
laatste antwoord