annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Is dit veilig? kopen uit Hongarije,verkoper maar 30 feedback sterren...

Hoi,
Ik heb nbasgitaar zien staan die me wel intresseert,
op zich ziet het er redelijk ok uit (hij aanvaard paypal),
maar omdat ik njaar geleden zwaar ben opgelicht via ebay door een Duitser die toen zogezegd mijn droomgitaar verkocht aan 50% van de prijs en nooit iets heeft verstuurd nadat ie mijn betaling ontvangen had wil ik deze keer toch op zeker spelen.

De verkoper heeft nu 30 feedback sterren,maar bijna de helft daarvan zijn van transacties met dezelfde koper/verkoper,daarom ben ik toch wat voorzichtig.

hier is de link naar de ad:
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280480014930&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

+ als ik met paypal betaald ben ik dan zowiezo safe,of zijn er dan nog risico's aan verbonden?

bedankt,
D.
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Hij heeft enkel feedback's van één koper, de rest is van verkopers !

Met Paypal ben je nog niet 100% safe.

m.

m.
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Anderzijds... wij zijn allemaal ooit wel eens gestart met 0 feedbacks als verkoper hé ?:|

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

ja ,dat dacht ik ook...
en deze bas is toevallig iets waar ik al ntijdje naar op zoek was,dus wil ze wel kopen...

maar door die scam waar ik vorig jaar ben ingetrapt heb ik toch wat schrik gekregen...wil niet weer al men spaarcenten kwijtspelen deze keer.

zolang de rpijs laagt blijft zal ik m er nog niet al te druk in maken,maar als de prijs begint te stijgen zal die onzekerheid toch beginnen knagen denk ik...
Bericht 4 van 4
laatste antwoord