annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koper te vertrouwen?

Beste, ik heb een laptop te koop gezet en sinds vandaag heeft een koper (niet-geregistreerd bij ebay) een bod geplaatst waardoor de bieding afliep (Nu kopen). Nu kreeg ik dit in mijn inbox...

Good day,My name is Adams Luthor, i'm interested
in purchasing your item for a friend who resides in Nigeria as a
birthday Gift,i wil like to pay you through paypal,so kindly send
me the total cost of the item including the international postage
charges to Nigeria via FEDEX/DHL only and also send me your paypal email address,so as to make payments for the item.

Is dit te vertrouwen? Het gaat immers om een redelijk hoge prijs en hij moet naar nigeria worden verstuurd? Ik zou natuurlijk wachten tot betaling, maar de gebruiker is niet geregistreerd + hij vraagt paypal e-mailadres?

Wat moet ik hiermee aanvange?

Dank
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Koper te vertrouwen?

Dit is oplichting. Als je je paypal geeft, ga je een mail krijgen, zogenaamd van paypal dat het geld bij hun in bewaring is en dat je het geld krijgt als je de trackingnummer van DHL geeft. Echter, die mail kwam niet van paypal en paypal bewaart geen geld. Je bent dus opgelicht en je bent je geld en je laptop kwijt.

Maw, aangeven aan ebay en zeker niet versturen voor je geld op je rekening hebt.
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Koper te vertrouwen?

Heb nog niets verstuurd ofzo dus zit nog safe... Weet je waar ik dit moet aangeven? Vind nergens een link om aan ebay te rapporteren
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Koper te vertrouwen?

Eindelijk nog eens nieuws van de Nigerianen !
Ik begon al te vrezen dat ze kwaad waren op ons .
Vergeet in elk geval niet van je kosten terug te vorderen bij eBay.

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 4 van 4
laatste antwoord