annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

problemen met buitenlandse verzendingen USPS // HELP

ik begin me zorgen te maken over mijn pakket

het pakketje (waarde 60euro - gebruikte nintendo - geen namaak) werd begin vorige week vanuit de us verstuurd met express international mail

normaliter zou het maximum 4-5 werkdagen duren vooraleer het in mijn brievenbus zou liggen

ik heb voor een verzending van 300gr meer dan 30euro betaald opdat het hier snel zou toekomen !

van de tracking and information service van USPS krijg ik elke dag identiek hetzelfde bericht (nu reeds meer dan 10 keer dus):
The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on November 11, 2009 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later. (ik heb ook USPS gemaild over het probleem van de "updating" van de tracking service - nu 3 dagen geleden, maar uiteraard hoor ik niets)

dan maar weer eens de verkoper gecontacteerd : kon hij even dubbel checken ? hij meldde mij dat het pakket inderdaad door USPS werd bij hen opgepikt (picked up) en dat het inderdaad met express werd verstuurd; hij gaf me nogmaals de trackingnumber

nogmaals alles ingegeven, een bevestiging van verzending gevraagd en ja het was verzonden

ik verwachtte het pakketje vorige vrijdag ten laatste maandag (eergisteren), maar tot op vandaag nog steeds niets

wie moet ik bellen of contacteren ? de Belgische douane ? taxipost ? ABX ? ik heb totaal geen idee !!!

waarschijnlijk is het pakketje al in België..., maar waar ?

het is spijtig genoeg écht dringend (moet dienen voor een feestje van zondag a.s.)!

wie weet meer ? of kan me aan de juiste telefoonnummers helpen ?

BEDANKT

ps : ik heb al vaak dingen uit de US laten komen, meestal niet met USPS en er was nooit een probleem
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Met USPS duurt het -volgens mijn ervaring- meestal iets meer dan een week eer een zending hier is (8 à 9 dagen).
De vraag is eigenlijk of je afzender een CN22 heeft aangebracht op je pak.
Vermoedelijk zal je pakje fofaitair getakseerd worden voor 10 € en geleverd worden via Taxipost.
Misschien kan je je trackingnummer invoeren op de site van Taxipost ?

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Hierzou het misschien lukken.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord