Overdreven verzendkosten (na aankoop)
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 03-03-2010 10:04
Re: Overdreven verzendkosten (na aankoop)
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 22-08-2010 22:41
In je beschrijvingen kan je dit ook melden per land en erbij vermelden dat ze je eerst dienen te contacteren maar dan nog geeft dit geen zekerheid.
Eigen ervaringen leren dat een groot gedeelte van de kopers nooit de beschrijving lezen maar enkel afgaan op titels en foto's

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 24-08-2010 12:03
Bedankt voor de informatie.
Ik zal het foldertje van de post een s grondig uitpluizen,
en dan enkele richtlijnen in mijn aanbieding vermelden.
Nogmaals bedankt voor de tip.
Vele groeten Marina
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 26-11-2014 16:01
Ik heb gisteren een zakje kava poeder besteld vanuit de VS van zo'n 450gram. Het product kost 24euro, nergens stond de verzendkosten vermeld. Ik klik op overgaan tot aankoop, op het moment moment dat ik klik op overgaan tot aankoop ben ik verplicht te betalen.
Vervolgens kan ik de betaling niet afronden omdat er voor de verkoper niet duidelijk is gemaakt wat voor kosten het verzenden naar België zijn verbonden. Vervolgens zegt Ebay doodleuk, wij gaan de verzendkosten afhandelen, dat wordt dan 28euro meneer en u bent nog steeds verplicht om te betalen anders gaan wij u boetes opsturen en kunt u in de toekomst geen gebruik meer maken van Ebay.
Verzendkosten an sig, oké maar om achteraf te zeggen wanneer je al verplicht bent om te betalen te zeggen, wij verzinnen wel een leuk (extra) bedragje die je sowieso moet betalen en dat bedrag blijkt ook nog eens flink buiten proportie te wezen (28euro voor 450gram pakketje) is in mijn ogen pure diefstal.
Dit gebeurt dus niet alleen voor voorwerpen die 12,5 kilogram wegen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 24-12-2014 00:18