annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overdreven verzendkosten (na aankoop)

guyproc
Community-lid
Ik heb iets gekocht in Duitsland via ebay. Toen ik het product kocht was en niets te vinden over verzendkosten, later, toen ik het betaald had (via paypal) krijg ik een mail van de verkoper dat er 20 euro verzendkosten bijkomen. Daar het product 39 euro kost ga ik die 20 extra euro niet betalen, als dit op voorhand aangegeven was had dit product ook niet gekocht. Een klacht indienen via ebay is ook niet mogelijk daar ik maar 1 pagina ver geraak en er daarna iets moet geselecteerd worden wat niet mogelijk is. De verkoper zou het geld terugstorten, maar dat is ook nog altijd niet gebeurt, (dd 31/12/2009)
Bericht 1 van 24
laatste antwoord
23 ANTWOORDEN 23

Overdreven verzendkosten (na aankoop)

joaquin-antique
Community-lid
Zelf kan ik wekelijks minstens 3 keer geld terug storten

Niet doen. Geef ze een tegoedbon voor de volgende aankoop. ;-)





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 11 van 24
laatste antwoord

Overdreven verzendkosten (na aankoop)

guyproc
Community-lid
Gisteren nog iets gekocht op ebay, bij afhandelen voor het betalen stond er netjes bij wat de verzendingskosten waren, zo moeilijk is dat toch niet. We zijn trouwen in het jaar 2010 en werken allemaal met een computer, we vliegen naar de maan, we proppen een hele boom in een machine en er komt een eetkamer uit, maar we kunnen niet automatisch berekenen wat de verzenkosten van een pakje zijn.
Als je het mij vraagt, allemaal trukken van lepe verkopers!!!
Bericht 12 van 24
laatste antwoord

Overdreven verzendkosten (na aankoop)

Als de verzendkosten niet aangeduid zijn, vraag ik het aan de verkoper, voor ik bied !

m.


m.
Bericht 13 van 24
laatste antwoord

Overdreven verzendkosten (na aankoop)

quasi9522
Community-lid
de verzendingskosten waren, zo moeilijk is dat toch niet
Je spreekt wel over buitenlandse verzendkosten....
Alles hangt ook af van het gewicht van de zending.
Ebay zelf is niet zo goed in het berekenen van verzendkosten en ook niet zo snel,best is vragen aan de verkoper zelf (wachten op zijn email).
Ebay heeft hiervoor zelf een speciale mogelijkheid voorzien : "vraag aan de verkoper".
Bericht 14 van 24
laatste antwoord

Overdreven verzendkosten (na aankoop)

guyproc
Community-lid
Allemaal verkopers die reageren zeker?
Bericht 15 van 24
laatste antwoord

Overdreven verzendkosten (na aankoop)

lanox2008
Community-lid
Ik snap eigenlijk niet wat jouw probleem is. In de tab "Verzending en betaling" staat: "Contacteer de verkoper voor verzendkosten en -diensten naar Verenigde Staten, Europese Unie ." Ik verkoop zelf niks op ebay, maar ik dacht dat een aanbieding niet meer veranderd kan worden als deze is afgelopen.
Bericht 16 van 24
laatste antwoord

Overdreven verzendkosten (na aankoop)

quasi9522
Community-lid
Allemaal verkopers die reageren zeker?

kan je steeds nakijken via de feedback.

Voor kopers is het ook nodig om de transakties vlot/probleemloos te laten verlopen .Als koper kon je immers veel koopjes doen op ebay.
Bericht 17 van 24
laatste antwoord

Overdreven verzendkosten (na aankoop)

Allemaal verkopers die reageren zeker?

Ik ben koper én verkoper. Bij mijn aanbiedingen vermeld ik de verzendkosten, omdat ik dat handiger vind dan telkens vragen te moeten beantwoorden over de verzending, sommige verkopers verkopen hier als hobby en hebben minder ervaring, dus als de verzendkosten er niet bij staan, gewoon vragen voor het bieden.

m.


m.
Bericht 18 van 24
laatste antwoord

Overdreven verzendkosten (na aankoop)

@guyproc: misschien zijn verschillende van ons, reageerders, inderdaad verkopers maar so what?
Wij willen enkel helpen hoor, onze ervaringen met het ebay-systeem zijn niet minder eerlijk omdat we verkopers zijn.

Zoals lanox zei: In de tab "Verzending en betaling" staat: "Contacteer de verkoper voor verzendkosten en -diensten naar Verenigde Staten, Europese Unie ."
Is dit al niet voldoende om te beseffen dat je misschien zelf wel eens fout kan geweest zijn?

Voor de rest kan ik je enkel aanraden om eens een aantal verschillende objecten bij één verkoper te kopen. Je zal direct zien dat het niet evident is om de exacte verzendkosten te krijgen zonder contact op te nemen met de verkoper of de mail van de verkoper af te wachten waar hij zelf handmatig de kosten veranderde!

Een ander hulpmiddel om alles wat beter in zijn context te plaatsen is zelf eens een stapeltje aanbiedingen maken. Je zal snel ervaren hoe moeilijk het is om alles 100% correct te laten verlopen zonder dat je achteraf manueel zaken dient te wijzigen.


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 19 van 24
laatste antwoord

Overdreven verzendkosten (na aankoop)

marinela-60
Community-lid
Hallo
Ik heb zojuist iets verkocht in zwitserland.
In mijn aanbieding stond .
Verzending binnen belgie 5.70 euro
en Please ask chipping cost worldwide.
Die mens betaald direct das prachtig natuurlijk , met paypal.
Maar dan wel de verzending aangegeven voor belgie 5.70 euro.
Ik heb beleefd gevraagd om de verzending bij te passen tot 9.60 euro.
Hij heefd dit gedaan, maar op een kregelige manier.
En met de woorden , je moet het maar aanpassen in je aanbieding.
Je weet toch niet van voordien wie er en uit welk land zal kopen .
Is er een manier om de tarieven op je aanbieding te vertonen?
Of dat ze eerst de bestellings gegevens moeten afwachten vooralleer ze kunnen betalen.
Sommigen zijn zo vlug dat je geen tijd hebt om te berekenen , ze hebben al betaald voordat je ze doorstuurd.
Misschien iets voor ebay , om te veranderen , of iets wat ik over het hoofd heb gezien.
Groetjes Marina
Bericht 20 van 24
laatste antwoord