annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overdreven verzendkosten (na aankoop)

guyproc
Community-lid
Ik heb iets gekocht in Duitsland via ebay. Toen ik het product kocht was en niets te vinden over verzendkosten, later, toen ik het betaald had (via paypal) krijg ik een mail van de verkoper dat er 20 euro verzendkosten bijkomen. Daar het product 39 euro kost ga ik die 20 extra euro niet betalen, als dit op voorhand aangegeven was had dit product ook niet gekocht. Een klacht indienen via ebay is ook niet mogelijk daar ik maar 1 pagina ver geraak en er daarna iets moet geselecteerd worden wat niet mogelijk is. De verkoper zou het geld terugstorten, maar dat is ook nog altijd niet gebeurt, (dd 31/12/2009)
Bericht 1 van 24
laatste antwoord
23 ANTWOORDEN 23

Overdreven verzendkosten (na aankoop)

Je kan op het aanbiedingsblad altijd de verzendkost voor meerdere opties (zoals Europa en wereldwijd) ingeven zodat je dit probleem kan opvangen.

In je beschrijvingen kan je dit ook melden per land en erbij vermelden dat ze je eerst dienen te contacteren maar dan nog geeft dit geen zekerheid.
Eigen ervaringen leren dat een groot gedeelte van de kopers nooit de beschrijving lezen maar enkel afgaan op titels en foto's


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 21 van 24
laatste antwoord

Overdreven verzendkosten (na aankoop)

marinela-60
Community-lid
Hallo
Bedankt voor de informatie.
Ik zal het foldertje van de post een s grondig uitpluizen,
en dan enkele richtlijnen in mijn aanbieding vermelden.

Nogmaals bedankt voor de tip.

Vele groeten Marina
Bericht 22 van 24
laatste antwoord

Overdreven verzendkosten (na aankoop)

Ik heb gisteren een zakje kava poeder besteld vanuit de VS van zo'n 450gram. Het product kost 24euro, nergens stond de verzendkosten vermeld. Ik klik op overgaan tot aankoop, op het moment moment dat ik klik op overgaan tot aankoop ben ik verplicht te betalen.

 

Vervolgens kan ik de betaling niet afronden omdat er voor de verkoper niet duidelijk is gemaakt wat voor kosten het verzenden naar België zijn verbonden. Vervolgens zegt Ebay doodleuk, wij gaan de verzendkosten afhandelen, dat wordt dan 28euro meneer en u bent nog steeds verplicht om te betalen anders gaan wij u boetes opsturen en kunt u in de toekomst geen gebruik meer maken van Ebay.

 

Verzendkosten an sig, oké maar om achteraf te zeggen wanneer je al verplicht bent om te betalen te zeggen, wij verzinnen wel een leuk (extra) bedragje die je sowieso moet betalen en dat bedrag blijkt ook nog eens flink buiten proportie te wezen (28euro voor 450gram pakketje) is in mijn ogen pure diefstal.

 

Dit gebeurt dus niet alleen voor voorwerpen die 12,5 kilogram wegen.

Bericht 23 van 24
laatste antwoord

Overdreven verzendkosten (na aankoop)

Ging dit toevallig om een object waarbij bij de verzendkosten GSP vermeld stond???

Dan heb je inderdaad een bedrag betaald aan een tussenkomende firma waar hier bij het forum "verzending" ook al één en ander beschreven staat




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 24 van 24
laatste antwoord