In dit draadje kunnen jullie elkaar helpen met vertalingen van en naar het FRANS.
Om dit draadje nuttig en bruikbaar te houden voor iedereen die een vertaling nodig heeft, zou ik jullie willen vragen om conversaties die niet rechtstreeks verband houden met een vertaling op een ander draadje te voeren. Anders zie ik mij genoodzaakt om dit draadje weer los te koppelen.
Ik denk dat het wil zeggen dat ze het niet verstaat (nederlands),waarom kent niet iedereen dit draadje (hihi)
Dus ook graag dit vertalen naar het frans.
Hallo,ik heb enkele objecten bij u aangekocht met nu kopen.Nu is mijn vraag aan hoeveel kilo zit ik?Kan ik nog enkele stukjes bijnemen zodat ik onder de 2 kilo blijf?zo ja hoeveel ongeveer?
Bonsoir. Merci pour vos achats. Voici mes coordonnées bancaires: 732-6644521-72. Le montant à payer pour les articles s'élève à 9 euros. Ceux)ci seront envoyés via KILOPOST. Bonne soirée et bien à vous.
"Goede avond. Bedankt voor je aankopen. Dit is mijn rekeningn° .....Totaal bedrag voor je aankopen is 9e. De verzending zal via kilopost gebeuren. Bla bla bla (;-))"
@Marman
Ik versta alles ,spreek vlot MAAR in het schrijven maak ik Zeker fouten in de speling ! dus hier een probeersel ( de vertaling is juist zene )
Bonjour ,
Payement reçu le Samedi 30/06/2007
Le colis est envoyer le Lundi 02/07/2007 dans l'après-midi
Dans une petite enveloppe brune
Vous me tenez au courant quand le colis arrive S.V.P.?
Salutations