annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vertaaldraadje: Frans

In dit draadje kunnen jullie elkaar helpen met vertalingen van en naar het FRANS.

Om dit draadje nuttig en bruikbaar te houden voor iedereen die een vertaling nodig heeft, zou ik jullie willen vragen om conversaties die niet rechtstreeks verband houden met een vertaling op een ander draadje te voeren. Anders zie ik mij genoodzaakt om dit draadje weer los te koppelen.

Het bericht is aangepast door: Arwyn
Bericht 1 van 844
laatste antwoord
843 ANTWOORDEN 843

ja 1 met uitleg die ik hierboven heb gegeven en & met volgende uitleg
Bonsoir. Voici mon n° de compte pour le remboursement de la jupe. 063-9472748-54. Je vous remercie d'avance
waarop ik dan draadje 184 heb doorgestuurd
Bericht 191 van 844
laatste antwoord

Heeft ze die 184 ontvangen VOOR dat zij die met haar bonsoir.... naar jou gestuurd had? Omaboubou

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 192 van 844
laatste antwoord

kan je even dit vertalen

Hallo
Ik heb je reeds 2 emails doorgestuurd ,ik denk dat er iets fout is gelopen.
Als je de rok niet moet hebben gelieve hem dan terug op te sturen naar mij,van zodra ik hem heb ontvangen stort ik het totaalbedrag,aankkoop rok plus verzendkosten die u betaald terug op uw rekening.

Gelieve te antwoorden zodat ik weet dat u deze email wel hebt aangekregen
Bericht 193 van 844
laatste antwoord

ja die 184 heb ik van de morgend opgestuurd maar ik vermoed dat ze hem niet heeft aangekregen
Bericht 194 van 844
laatste antwoord

nee die 184 heeft ze nadien ontvangen daar heb ik op geantwoord met die 184 en nu zegt ze dat ze nog niets heeft ontvangen
Bericht 195 van 844
laatste antwoord

Bonsoir, je vous ai déjà envoyé 2 messages, je pense qu'il y a eu une erreur quelque part.

Si vous ne gardez pas la jupe renvoyez-la moi: dès réception je vous rembourserai le prix payé ainsi que les frais de transport par virement.

Voulez-vous me répondre pour que je sois certain que vous ayez reçu ce message? Merci.

Omaboubou

Photobucket

Bericht 196 van 844
laatste antwoord

Oke bedankt ben nieuwsgierig of ze hem nu aankrijgt,heb het nu via ebay gedaan en niet geantwoordt via haar mail

Heel hartelijk bedankt oma.......
Bericht 197 van 844
laatste antwoord

Ja hallo , nu vindt ik mijn vraag en antwoord van vandaag niet meer terug . Hier het vervolg : bonjour ça a changé je ne peux enchérir car j'ai plus de 2 points negatifs erreur, j'en ai 1 car j'ai mis une note négative à un vendeur fan de cette voiture, j'espère emporter cette enchère merci . Weet iemand wat deze algebra wilt betekenen ? Groetjes 😉 .
Bericht 198 van 844
laatste antwoord

graag vertalen aub heb emailtje teruggekregen
Bonjour. Effectivement, La jupe est beaucoup trop grande comme je vous l'ai dit
dans mon message (facilement taille 42). Je vous remercie d'avance et vous
renvoie la jupe. Bonne journée.

alvast bedankt aan iedereen
Bericht 199 van 844
laatste antwoord

Hallo, het is inderdaad zo, die rok is tegroot zoals ik je al vermeld heb in mijn bericht (zeker een 42). Bedankt op voorhand, ik verzend de rok terug. Prettige dag

Sorry: ben nu aan zee...zonder mijn "goeie"pc.... Omaboubou

Photobucket

Bericht 200 van 844
laatste antwoord