annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vertaaldraadje: Frans

In dit draadje kunnen jullie elkaar helpen met vertalingen van en naar het FRANS.

Om dit draadje nuttig en bruikbaar te houden voor iedereen die een vertaling nodig heeft, zou ik jullie willen vragen om conversaties die niet rechtstreeks verband houden met een vertaling op een ander draadje te voeren. Anders zie ik mij genoodzaakt om dit draadje weer los te koppelen.

Het bericht is aangepast door: Arwyn
Bericht 1 van 844
laatste antwoord
843 ANTWOORDEN 843

wie wil er dit nog even vertalen aub?
Bedankt alvast

pouriez vous me confirmer l envoie de l objet catj pas recu
Bericht 481 van 844
laatste antwoord

kan je mij de verzending bevestigen want ik heb nog altijd niets ontvangen
zowie
Bericht 482 van 844
laatste antwoord

Bedankt en dit ook graag nog even vertalen aub

Hallo
Je pakje is gepost op 4 mei naar het volgende adres "Rue des cerisiers 10 te saint-vaast.
Als het niet aangekomen is bij u dan hoop ik dat het terug naar hier wordt verstuurd door de post.Ik kan je geen nummer geven want het is geen kilopost dus was een gewone verzending.
Ik hoop dat dit in orde komt,het zou de eerste keer zijn dat dit mij gebeurd.Als ik het alsnog ontvang laat ik je zeker iets weten.
Groetjes
Bericht 483 van 844
laatste antwoord

"Bonsoir, votre achat a été posté le 4 mai à l'adresse suivante: rue des Cerisiers 10 à Saint-Vaast.
Si vous ne le recevez pas j'espère qu'il va me revenir car il est impossible de demander un suivi à la poste: l'envoi est effectué comme lettre et non comme paquet.
J'espère que vous allez le recevoir: c'est la première fois que ceci m'arrive! S'il me revenais je vous en préviendrais certainement.
Bonne fin de soirée et bon week-end."

:-)

Mij plagen mag zeker,mij kwetsen liefst niet
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 484 van 844
laatste antwoord

Ik krijg deze mail als antwoord op mijn vraag of de verkoper geen fout gemaakt heeft in de aanbieding omdat het ingepakt artikel maximum 1,5 Kilo weegt en de verzendkosten 10 euro zijn.
Die verkoper is nieuw en nog geen maand ingeschreven, kan iemand dit vertalen aub ?

"bonjour
J'ai bien vérifier l'annonce , les photo sont bonnes ,aucun problème . Pour moi il est vraiment lourd , tout de facon le prix de départ est mini (10 euros) , si vous aimez vous pouvez enchèrir , si vous n'aimez pas , pas de problème .
Pour - 2 kg est 4,30 euros , vous pouvez bien acceptez 15,50 + 4,30 mais pas l'inverse 10 + 10 ??? c'est simplement un jeu de chiffre."

Daarna krijg ik dan ook nog deze mail ???

"Toi est est vraiment exagéré , je suis vendeur j'ai le droit de diriger la vente , comme tu es acheteur t'as le droit de ne pas acheter très très simple . Pour moi appreil est plus de 2kg , tarif de post est 8,60 euros , je demande 10 euros avec emballage , c'est très normal , si tu n'as pas 10 euros pas de problème ...... Ici on n'a pas besoin le monsieur de juge , il n'aura personne porte plainte pour 10 euros , pour seulemnt 10 euros ?????? t'as trop mangé..... , il faut un peu moins de acheteur comme toi dans Ebay . Meme phase : si tu l'aime t'achete si non tu dégages ."
Bericht 485 van 844
laatste antwoord

:-(ik laat aan iemand anders de mogelijk om te vertalen maar een ding is zeker: niet bieden!! (ik hoop dat er iemand van de "staf" hier zal komen: volgens mij verdient die "mens" een schorsing of tenminste een verwittiging)!!.... en hij zou beter eerst Frans leren ook!!!X-(

Photobucket

Bericht 486 van 844
laatste antwoord

vertaling eerste mail :

ik heb de aanbieding goed bekeken, de foto's zijn goed, geen probleem. Volgens mij is hij echt zwaar, in ieder geval ligt de startprijs laag (10 euro), indien u wilt kan u bieden of niet, geen probleem.
Voor minder dan 2 kg is het 4,30 euro, u aanvaardt wel 15,50 + 4,30 maar niet het omgekeerde(?) 10 + 10 ??? het is gewoon hoe u het bekijkt.

vetaling tweede mail :

Ge overdrijft echt, ik ben verkoper ik heb het recht te verkopen zoals ik wil, als koper hebt ge het recht om niet te kopen heel heel eenvoudig.
Voor mij is het toestel zwaarder dan 2kg, posttarief is 8,60 euro, ik vraag 10 euro met verpakking, dat is heel normaal, als ge geen 10 euro hebt geen probleem.... Hier hebben we geen rechter nodig, niemand gaat klacht indienen voor 10 euro, voor slechts 10 euro ????? ge hebt teveel gegeten....., er zouden minder kopers zoals gij op eBay moeten zijn. Nog eens : als het u aanstaat koop dan anders de pot op.

Inderdaad niet op bieden :^O :^O
zowie
Bericht 487 van 844
laatste antwoord

@yumeca
zeker geen tijd verliezen, heb de aanbieding kunnen vinden (slim zoeken) 😉
de verkoper heeft zijn eerste twee aanbiedingen op eBay voortijdig beëindigd wegens fout in de aanbiedingen.
De aanbieding van meer dan 2 Kg en 10 euro verzendkosten is volledig fout - het is een ander toestel dan wat de verkoper beweert, pure oplichting :-)
zowie
Bericht 488 van 844
laatste antwoord

X-( inderdaad zowie!... en op welke manier dan nog!! X-(

Photobucket

Bericht 489 van 844
laatste antwoord

@yumeca: stuur hem (haar) nog dit:
"Cher Monsieur (Madame), je vous remercie pour les explicationc claires et polies que j'ai reçues; je ne vous dérangerai plus avec mes questions. Il y a en effet certains ebayeurs qu'il faudrait moins sur ebay... mais heureusement il y en a d'autres qui préfèrent que leurs acheteurs potentiels ne dégagent pas et reviennent satisfaits chez eux. PS: je ne juge rien ni personne: je tire mes conclusions.
Je vous souhaite beaucoup de succes sur ebay"

Geen paniek: het is heeeeeeeeeeel beleefd hoor! :-)

Photobucket

Bericht 490 van 844
laatste antwoord