In dit draadje kunnen jullie elkaar helpen met vertalingen van en naar het FRANS.
Om dit draadje nuttig en bruikbaar te houden voor iedereen die een vertaling nodig heeft, zou ik jullie willen vragen om conversaties die niet rechtstreeks verband houden met een vertaling op een ander draadje te voeren. Anders zie ik mij genoodzaakt om dit draadje weer los te koppelen.
zou u mij kunnen zeggen wanneer het artikel verstuurd is of zal verstuurd worden, zodat ik de dag van levering kan inschatten teneinde iemands aanwezigheid te voorzien, dank u
zowie•
heyhey hier zijn we weer voor wat vertalingswerk. Hartelijk dank op voorhand...
je suis désolé mais j ai fais une erreur je voulais un seulpyjama et voila je risque de remporter les deux comment peut on faire pour que je ne puisse en avoir qu un seul je suis encore embetée des ennuis que cela peux vous créer pouvez vous me tenir au courant et merci d avance
mijn excuses maar ik heb een vergissing begaan ik wou maar één pyjama en nu riskeer ik er twee te winnen hoe kan dit opgelost worden ik zit verveeld met de problemen dat dit u zou kunnen veroorzaken houdt u mij op de hoogte op voorhand bedankt
zowie•
Bonjour je vous ais payé l'objet depuis quelques jours déja et aucune nouvelle de votre part quand à l'envois de cet bjet!!!!
Merci de me tenir informé de sont envoie.
ik heb het object reeds sinds enkele dagen betaald en kreeg van u nog geen informatie over de verzending!!!!
Bedankt om mij op de hoogte te houden betreffe,de de verzending.
zowie•