aankoop uit amerika, betrouwbaar?
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 29-01-2010 22:28
Hallo, ik sta op het punt een laptop te kopen uit amerika. Hoe lang zou dit kunnen duren?
Ik twijfel sterk omdat het over veel geld gaat...
de verkoper heeft een feedbackscore van 100-499
is dit goed? betrouwbaar?
Ik twijfel sterk omdat het over veel geld gaat...
de verkoper heeft een feedbackscore van 100-499
is dit goed? betrouwbaar?
Bericht 1 van 7
6 ANTWOORDEN 6
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 30-01-2010 00:38
Hoe betrouwbaar de verkoper is kan ik niet inschatten,vermits je het objectnummer niet vermeldt.
Maar zelfs als deze 100 % betrouwbaar is, lijkt het me niet zo'n goed idee om een laptop te kopen in USA.
Ik geloof dat ze daar meestal Querty klavieren hebben, en bovendien is er nog de Douane.
En wat met de garantie ?
Mijn advies : je kijkt beter uit naar eventuele promoties in de winkels (-ketens) in België.

Maar zelfs als deze 100 % betrouwbaar is, lijkt het me niet zo'n goed idee om een laptop te kopen in USA.
Ik geloof dat ze daar meestal Querty klavieren hebben, en bovendien is er nog de Douane.
En wat met de garantie ?
Mijn advies : je kijkt beter uit naar eventuele promoties in de winkels (-ketens) in België.

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 2 van 7
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 30-01-2010 00:49
Bericht 3 van 7
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 30-01-2010 07:14
Het objectnummer is 160396733082
Het klavier is voo rmij inderdaad niet zo belangrijk, veel laptopts hier zijn ook querty.
Tis de prijs/configuratie die me enorm aanspreekt
Het klavier is voo rmij inderdaad niet zo belangrijk, veel laptopts hier zijn ook querty.
Tis de prijs/configuratie die me enorm aanspreekt
Bericht 4 van 7
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 30-01-2010 12:01
Dat is niet wat ze een betrouwbaar feedbackprofiel noemen. De verkoper zijn laatste feedbacks dateren van augustus vorig jaar, en dan betreft het nog voor zover ik kan zien de verkoop van goedkope kaarten, zoals deze :
1909 TY COBB TOBACCO, PORT RED CARD (#160344418201) US $4.02
21-Aug-09 04:39
En dan nu ineens gedurende een week een reeks dure laptops aanbieden en daarna weer niets meer:
http://cgi6.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewListedItems&include=0&since=15&rdir=0&sort=13&rows=25&userid=flyboy30_1
Een betrouwbaar feedbackprofiel voor iemand die een reeks van dergelijke dure fraudegevoelige objecten aanbiedt is iemand die al een goede feedbackreputatie met de regelmatige verkoop van deze objecten heeft opgebouwd.
1909 TY COBB TOBACCO, PORT RED CARD (#160344418201) US $4.02
21-Aug-09 04:39
En dan nu ineens gedurende een week een reeks dure laptops aanbieden en daarna weer niets meer:
http://cgi6.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewListedItems&include=0&since=15&rdir=0&sort=13&rows=25&userid=flyboy30_1
Een betrouwbaar feedbackprofiel voor iemand die een reeks van dergelijke dure fraudegevoelige objecten aanbiedt is iemand die al een goede feedbackreputatie met de regelmatige verkoop van deze objecten heeft opgebouwd.

Bericht 5 van 7
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 01-02-2010 19:37
Bericht 6 van 7
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-02-2010 00:41
@filkomstamps
Vlamingen gebruiken ook een azerty toetsenbord.
Ja, dat weet ik maar ik begrijp dat helemaal niet omdat dat voor Franstaligen bestemd is dus ik snap niet zo goed dat die over de taalgrens heen ook gebruikt worden.
Zou wel eens willen weten wat voor toetsenborden men bij het Vlaams Belang gebruikt. :^O

Nemo me cohabitat inpuntem

Vlamingen gebruiken ook een azerty toetsenbord.
Ja, dat weet ik maar ik begrijp dat helemaal niet omdat dat voor Franstaligen bestemd is dus ik snap niet zo goed dat die over de taalgrens heen ook gebruikt worden.
Zou wel eens willen weten wat voor toetsenborden men bij het Vlaams Belang gebruikt. :^O

Bericht 7 van 7