annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

aankoop uit amerika, betrouwbaar?

Hallo, ik sta op het punt een laptop te kopen uit amerika. Hoe lang zou dit kunnen duren?
Ik twijfel sterk omdat het over veel geld gaat...
de verkoper heeft een feedbackscore van 100-499
is dit goed? betrouwbaar?
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Hoe betrouwbaar de verkoper is kan ik niet inschatten,vermits je het objectnummer niet vermeldt.
Maar zelfs als deze 100 % betrouwbaar is, lijkt het me niet zo'n goed idee om een laptop te kopen in USA.
Ik geloof dat ze daar meestal Querty klavieren hebben, en bovendien is er nog de Douane.
En wat met de garantie ?
Mijn advies : je kijkt beter uit naar eventuele promoties in de winkels (-ketens) in België.

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Ik geloof dat ze daar meestal Querty klavieren hebben,

Qwerty is toch juist perfect voor Nederlandstaligen?
Azerty is voor Franstaligen.
:-x

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Het objectnummer is 160396733082

Het klavier is voo rmij inderdaad niet zo belangrijk, veel laptopts hier zijn ook querty.
Tis de prijs/configuratie die me enorm aanspreekt
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Dat is niet wat ze een betrouwbaar feedbackprofiel noemen. De verkoper zijn laatste feedbacks dateren van augustus vorig jaar, en dan betreft het nog voor zover ik kan zien de verkoop van goedkope kaarten, zoals deze :

1909 TY COBB TOBACCO, PORT RED CARD (#160344418201) US $4.02
21-Aug-09 04:39

En dan nu ineens gedurende een week een reeks dure laptops aanbieden en daarna weer niets meer:

http://cgi6.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewListedItems&include=0&since=15&rdir=0&sort=13&rows=25&userid=flyboy30_1

Een betrouwbaar feedbackprofiel voor iemand die een reeks van dergelijke dure fraudegevoelige objecten aanbiedt is iemand die al een goede feedbackreputatie met de regelmatige verkoop van deze objecten heeft opgebouwd.

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Anneke,
Vlamingen gebruiken ook een azerty toetsenbord.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

@filkomstamps
Vlamingen gebruiken ook een azerty toetsenbord.

Ja, dat weet ik maar ik begrijp dat helemaal niet omdat dat voor Franstaligen bestemd is dus ik snap niet zo goed dat die over de taalgrens heen ook gebruikt worden.
Zou wel eens willen weten wat voor toetsenborden men bij het Vlaams Belang gebruikt. :^O

Bericht 7 van 7
laatste antwoord