annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verzending uit amerika

zita_swoon_disco
Community-lid
hallo
ik heb dus een object gekocht in amerika , en dat is een maand geleden verzonden , maar ik heb dat nog steeds niet ontvangen , enig idee hoe dit komt?

mvg
Bericht 1 van 52
laatste antwoord
51 ANTWOORDEN 51

verzending uit amerika

doemediemaar
Community-lid
Als je lol kan hebben om bieders die melden dat ze opgelicht zijn,
zal je ook na 22 augustus nog goed zitten op eBay 😄

Voor de rest zullen we die FUN tijd zelf moeten maken,
ondanks alles dat eBay eraan doet om dat onmogelijk te maken.

bij Mammon

Je commentaren zijn nu niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

oranje~

bij Mammon

Je commentaren zijn nu niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

oranje~

Bericht 41 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

florriedzx
Community-lid
Neen ,ik heb er helemaal geen lol in:-(
Ik versta het gewoon niet dat er de laatste tijd zoveel mensen opgelicht wordenX-(
Maar wat ik ook niet versta dat er zoveel met open ogen in de val KUNNEN gelokt worden ?:|
FL:-x


Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 42 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

doemediemaar
Community-lid
Dat zijn mensen van wie de hebzucht groter is dan het verstand.

Elk land zit daar vol mee :O

bij Mammon

Je commentaren zijn nu niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

oranje~

bij Mammon

Je commentaren zijn nu niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

oranje~

Bericht 43 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

angelvdb
Community-lid
Hoi ik heb helemaal geen ervaring met een pakje uit het buitenland laten komen uit amerika .
En heb 2 weken geleden voor het eerst een bestelling gedaan in amerika .
Het is de 30 ste april verzonden en 7 mei sóchtends aangekomen in nederland .
Er staat "Abroad" wat getekend dit.

Ik heb het nog steeds niet terwijl het wel al drie dagen in nederland is , is dat normaal hoelang zou het nog duren denk je??


Oh en ik wist niets over invoeringsrechten wat balen als er nog zo'n bedrag overheen komt dan baal ik zeg had ik het net zo goed in nl kunnen kopen.

Het is een duur pakket van ongeveer 350 euro.
De verzendkosten was 60 dollar ik dacht dat dat het was dat het dan thuis bezorgt zou worden voor die 60 euro en dat er dan geen geld meer bijkwam.....
Pffff ik heb pas rust als het binnen is hoor , doe het nooit meer zit zo in de zenuwen!

gr angie
Bericht 44 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

nielskepetielske
Community-lid
Ik heb het ook nog nooit meegemaakt maar FedEx is er in geslaagt om op 5 dagen een pakketje vanuit Amerika bij mij thuis te bezorgen! Chapeau. Andere keren heb ik altijd problemen gehad met USPS en moest ik hier nog veel douanekosten betalen, maar nee, deze keer met FedEx totaal niets! Chapeau
Bericht 45 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

e-user2
Community-lid
5 dagen met FedEX? dan zat er toch minimum een weekend tussen?

Ik heb reeds zendingen gehad die er 's avonds verstuurd werden en die ik de volgend ochtend geleverd kreeg.

5 dagen (mét weekend ertussen duurt het voor zendingen naar Curaçcao vanuit België en enkel omdat je hiervoor 2 tussenverwerkingen (en extra landingen) hebt, waarvan één bijvoorbeeld in de VS.

Tenzij je verkoper gebruikt maakte van een budgetzending via FedEX.

Zelfs met het trage USPS zendsysteem, de normale low cost postverwerker in de VS, én als je verkoper de groene CN22 zou plakken, had jij je zending op 5 dagen afgeleverd gekregen! OP voorwaarde dat de vermelde waarde op die CN22 laag was natuurlijk. -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 46 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

michelinpoppetje1979
Community-lid
hallo,

ik heb een vraag aan jullie: Ik heb bij 1 bedrijf via Ebay in Amerika 2 bestellingen gedaan. Er zijn dus 2 pakketjes tegelijkertijd in het vliegtuig naar Nederland verstuurd via USPS.

Nou is het ene pakketje afgelopen week bezorgd, keurig netjes en al. Het andere pakketje dus niet.

Als ik de verzendstatus van dit pakketje bekijk dan blijft deze hangen op:

Your item left the United States from LOS ANGELES at 9:19 PM on July 25, 2008. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.

Betekent dit dat mijn pakket zoek is geraakt of zal het ergens op de grote bult bij de douane liggen?

Alvast bedankt voor de reacties!
Bericht 47 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

Ik heb 20jaar in San Diego usa gewoond en gewerkt,ik zond een digital camera als geschenk naar belgie na zes maanden ontvangde hij de camera en moest 10euro betalen.
ik zond dezelfde camera naar mijn schoonzuster in belgie
zij ontvangde de camera 10 dagen later en moest niets betalen
Ik vroeg aan de post meester in de usa wat het probleem was, hij zegde mij het probleem is in belgie not de usa
Roger
Bericht 48 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

sony-san
Community-lid
ik heb onderdelen van ameritron gecoht en betaal verzending inbegrijpen 132euro,nu twee maand later krijg ik melding van UPS dat ik moet betalen extra 48,37euro invoer kosten????? dat is totaal van +-180euro....nu dat is eerste en latste keer dat ik iets koop van buiten eeg...dus f,,, europa....noooit meer....
zal factuur betalen maar ik weet voor volgende keer.
voor alle jongens en meiskes velke kopen van ebay zou ik adviseren NIET BUITEN EUROPA TE KOPEN....!!!!! mvg van sony-san...:-(
Bericht 49 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

Zal waarschijnlijk ergens liggen....
Juist hetzelfde voorgehad : aankoop in USA ter waarde van 194 Euro + shippingkost 9,50 Euro. Krijg ik een brief van de post met de mededeling dat het pakje klaar ligt mits betaling van 72,93 Euro extra invoertaks.
En ik die dacht dat op "tweedehands" materiaal geen invoerrechten waren ;-/////.
Mailtje naar 'douane.webcom@minfin.fed.be' om toelichting = toe nu toe geen antwoord .....
Bericht 50 van 52
laatste antwoord