annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay commisiekosten en terug sturen

dekbedovertrek
Community-lid

Hallo


 


Klant in Duitsland heeft 2 artikelen gekocht waarde 100 euro, commissie kosten ebay 11 euro, klant heeft het terug gestuurd, Wil haar volledige bedrag terug, nu heb ik gezegd min de commissie kosten van 11 euro, klant is woedend (claim ingediend) en zegt dat ik die kan terug kan vorderen bij Ebay, maar ik kan het nergens vinden. graag reactie


 


Bijn onze voorwaarden staat goederen kunnen altijd worden terug gestuurd, maar niet het gehele bedrag wordt terug betaald (in verband met commissie kosten) en er wordt 5,50 afhandeling kosten berekend.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Betreft: Ebay commisiekosten en terug sturen

hughwitte
Community-lid

Men kan een creditering van de verkoopcommissie krijgen door een annulering van de koop te vragen en de koper dient hiermee, uitdrukkelijk of stilzwijgend, akkoord te zijn. Als de koper hiermee niet akkoord is krijgt men geen creditering van eBay.


Zie voor meer details: http://pages.benl.ebay.be/help/sell/cancel-transaction-process.html


mvg

_____hughwitte________________
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Betreft: Ebay commisiekosten en terug sturen

Hoi,


 


je bent een powerseller, zou je toch al lang moeten weten hoie je een creditering vraagt?


 


Trouwens, het is niet netjes dat je de ebaycommissie aftrekt van het bedrag want die kan je zonder enige problemen terugvorderen.


 


Je bent een zakelijke verkoper, je zou verdorie moeten beter weten.


 


Is geen goeie reclame hoor voor je zaak op die manier.


 


Johan

Bericht 3 van 3
laatste antwoord